SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

PizzaPortal.pl reklamuje się spotami z gifów

Pod hasłem „GIF me food” startuje kampania reklamowa platformy do zamawiania posiłków online, PizzaPortal.pl. Komunikację oparto na animowanych gifach.

Article

Przygotowane na potrzeby kampanii spoty nie opowiadają linearnej historii, ale wykorzystują krótkie, zapętlone sceny znane z animowanych GIFów czy memów internetowych, które oddają charakter i ideę portalu. Historie odwołują się do realiów związanych z zamawianiem jedzenia, takich jak spotkanie ze znajomymi czy mecz piłkarski, a tempo ich zmian jest, tak jak obieg informacji w internecie, bardzo szybkie.

-Sięgamy po technikę komunikacji i symbolikę silnie zakorzenioną w DNA internetu, by jeszcze bardziej podkreślić spójność tych realiów z ideami platformy do zamawiania jedzenia online - mówi Tomasz Lipiński, dyrektor marketingu PizzaPortal.pl.

Kampania obejmuje telewizję (wszystkie główne stacje oraz wybrane kanały tematyczne), internet oraz social media.

Za linię kreatywną działań odpowiada agencja FCBBridge2Fun, zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Spoty wyprodukowane przez dom produkcyjny Flota Filmowa (Małgorzata Gałka, Wiola Łabędź) wyreżyserował Łukasz Zabłocki.

Za działania PR marki PizzaPortal.pl odpowiada 38PR & Content Communication.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: PizzaPortal.pl reklamuje się spotami z gifów

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
totalne naruszenie
praw autorskich materiałów źródłowych (czy same gify to robią to zdanie podzielone, ale tutaj już jest ich biznesowe wykorzystanie)

j.
10 10
odpowiedź
User
Phhh
A skąd wiesz ze o to nie zadbali
8 8
odpowiedź
User
smieszek
Podróba / nie podróba / inspirowane / autorskie - wszyscy poza kreatywnymi mułami maja to w d. Ważne, że działa.
8 8
odpowiedź
User
ja
praw autorskich materiałów źródłowych (czy same gify to robią to zdanie podzielone, ale tutaj już jest ich biznesowe wykorzystanie)

j.
Zarówno ujęcia shootowane, jak i te kupowane na stockach zostały zakupione/zapłacone z poszanowanie praw autorskich.
11 8
odpowiedź