SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Maciej Musiał reklamuje Konto dla Młodych z aplikacją IKO w PKO BP (wideo)

Rozpoczęła się nowa kampania reklamująca Konto dla Młodych oferowane przez PKO BP wraz aplikacją mobilną IKO. Bohaterem akcji jest aktor Maciej Musiał.

Article

Spoty kampanii pokazują różne sytuacje, w których Maciej Musiał musi liczyć na pomoc znajomych, ponieważ nie korzysta z aplikacji mobilnej IKO dostępnej dla użytkowników Konta dla Młodych w PKO BP. Reklamy obrazują różne opcje w aplikacji IKO, m.in. płatności zbliżeniowe, wysyłanie próśb o przelew i płatności współdzielone.

- W komunikacji marketingowej do młodych stawiamy na wzrost aktywności w internecie, który jest dla nas ważnym kanałem komunikacji. Tym razem występuje Maciej Musiał. Z jego udziałem wchodzimy w świat młodych. Mówimy do nich obrazem i emocjami, czyli ich językiem i w ich stylistyce. Jesteśmy tam, gdzie są oni - w internecie wraz z lubianym i rozpoznawalnym aktorem. Zależy nam na tworzeniu wizerunku marki, która otwarcie komunikuje się z młodymi. Marketing efektywny powinien zaskakiwać odbiorcę i być inspiracją dla naszych klientów i nas samych, jako koło napędowe innowacji i zmian - komentuje Marek Kozłowski, dyrektor biura komunikacji marketingowej w PKO Banku Polskim.

To kolejna kampania Konta dla Młodych z udziałem osoby popularnej wśród młodych ludzi. Poprzednio rachunek był promowany przez youtubera Martina Stankiewicza.

W ostatniej dużej kampanii PKO BP reklamowana była pożyczka gotówkowa Mini Ratka.

Obecnej kampanii towarzyszy promocja „100 zł do wydania na Allegro”, w ramach której każda osoba, która do końca marca br. otworzy PKO Konto dla Młodych wraz z kartą debetową i wyrazi zgodę marketingową, a potem może zarejestrować chęć udziału w akcji na stronie pkobpp.pl/mozeszwszystko, otrzyma kod o wartości 100 zł do wydania na Allegro. W puli jest 3,5 tys. takich kodów.

Maciej Musiał latem ub.r. wystąpił w kampanii lodów Koral. Wcześniej jako jeden z aktorów z „Rodznki.pl” pojawił się w kilku reklamach Orange Polska.

Obecna kampania reklamująca PKO Konto dla Młodych jest realizowana w internecie, obejmuje m.in. YouTube, serwis TVP.pl, media społecznościowe, witryny rozrywkowe i wyszukiwarki.

Za obsługę marketingową PKO BP odpowiadają Agencja Warszawa (kreacja reklam), Artegence (reklamy i działania w internecie) i Havas Media (planowanie i zakup mediów).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Maciej Musiał reklamuje Konto dla Młodych z aplikacją IKO w PKO BP (wideo)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mlody
te krótkie jeszcze w miarę, ale długi spot... ależ oni są tak na siłę zabawni i młodzieżowi. no i na końcu Maciej usiadł z wrażenia... czad :/
4 3
odpowiedź
User
enes
Moim zdaniem super reklama :) Przynajmniej można się pośmiać.
2 5
odpowiedź
User
Sebastian
Genialne
1 2
odpowiedź
User
Niemusiał
Taniutki chwyt
2 2
odpowiedź
User
He
No Maciek wypada nie najlepiej. Wizerunkowa wpadka
2 3
odpowiedź
User
Artificial
Sztuczne bardzo.
2 1
odpowiedź
User
Gorek
Właśnie totalnie spoko, luźno i bez spiny a nie reklamowy plastik!
1 0
odpowiedź
User
musiał aż się zsiusi..
"Musi to na Rusi..." Tak tylko podpowiadam państwowej "Agencji Warszawa", jak się podlizać tu i tam :-)
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing
przesuń do góry