SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

PKO BP w nowej kampanii zapewnia, że jest numerem jeden dla biznesu

Wystartowała kampania bankowości korporacyjnej PKO Banku Polskiego. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku banku, który jest partnerem numer 1 dla biznesu, ma ofertę na miarę potrzeb dużych firm oraz zapewnia profesjonalne wsparcie zespołu doradców bankowych. 

mat.pras. mat.pras.

Nowa kampania bankowości korporacyjnej PKO Banku Polskiego jest oparta na tym, co dla biznesu naprawdę ważne: relacjach i zespołowości. Bank chce w niej pokazać, że bycie partnerem nr 1 dla firm to coś więcej niż oferta produktowa. To gotowość do działania ramię w ramię z przedsiębiorcami – z pełnym zrozumieniem ich potrzeb, wyzwań i ambicji. Dlatego w centrum kampanii są ludzie i współpraca, które budują trwałe relacje i realne efekty, nie tylko w biznesie, ale i w codziennym życiu. 

PKO Bank Polski wzmacnia swój wizerunek jako strategiczny partner dużych firm, oferujący nie tylko kompleksowe rozwiązania finansowe, lecz przede wszystkim profesjonalne wsparcie zespołu doradców, który gra z klientem do jednej bramki.

– Nasza najnowsza kampania skierowana do segmentu korporacji ma jasno pokazywać, że jesteśmy partnerem nie tylko dla klientów indywidualnych, ale także dużych firm i korporacji. Postawiliśmy na wyrazisty, nowoczesny przekaz, daleki od oczywistych obrazów i skojarzeń stosowanych w komunikacji do tego segmentu. Chcemy, by klienci korporacyjni zobaczyli w PKO Banku Polskim partnera, który ma ofertę na miarę potrzeb dużych firm oraz zapewnia profesjonalne wsparcie zespołu ekspertów bankowych ​– podkreśla Marcin Szymkowiak, dyrektor Pionu Marketingu w PKO Banku Polskim.

Nieoczywiste symbole i skojarzenia

W kampanii bank buduje narrację opartą na wartościach, jakie daje przedsiębiorstwom i korporacjom, posługując się nieoczywistymi symbolami i skojarzeniami. Pierwszy spot w symboliczny sposób przedstawia, jaką rolę w biznesie odgrywa zespół. To wartość, którą zarządzający największymi firmami cenią również u swoich partnerów biznesowych, takich jak bank. 

- Partnerskie podejście do współpracy z biznesem wykracza daleko poza tradycyjne dostarczanie produktów finansowych. Dla wielu, zwłaszcza dużych, przedsiębiorstw relacja z bankiem ma dziś charakter strategiczny. Oczekują one rozwiązań dopasowanych do specyfiki branży, etapu rozwoju i konkretnych wyzwań operacyjnych. Dlatego w PKO Banku Polskim stworzyliśmy Client Service Team – zespół wysokiej klasy specjalistów, którzy kompleksowo wspierają firmy na każdym etapie współpracy. To eksperci z takich obszarów, jak m.in. leasing, faktoring, bankowość transakcyjna, produkty kredytowe, finansowanie handlu czy obsługa w ramach oddziałów zagranicznych. Ich zadaniem jest rekomendowanie optymalnych rozwiązań finansowych, które realnie wspierają rozwój i realizację strategicznych celów biznesowych klientów. W dzisiejszym świecie silne partnerstwo oznacza znacznie więcej niż oferta produktowa – to wspólne rozumienie celów i odpowiedzialność za ich realizację –  zauważa Marcin Majewski, dyrektor Pionu Relacji z Klientami Korporacyjnymi i Przedsiębiorstwami w PKO Banku Polskim

Kampanię telewizyjną uzupełnią działania w internecie oraz prasie. W kampanii internetowej bank pokaże konkretne rozwiązania produktowe i usługi. Kolejna odsłona planowana jest od połowy września. Działania reklamowe obejmują telewizję, internet oraz prasę. Kampania jest realizowana we współpracy z agencją kreatywną Havas Poland i domem mediowym Havas Media Poland. 

Dołącz do dyskusji: PKO BP w nowej kampanii zapewnia, że jest numerem jeden dla biznesu

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wojtek Tumidalski
Numer jeden chyba w pobieraniu opłat za prowadzenie konta. Aby nowy prezes, polityk z PO i jego kolesie mogli się nachapać.
1 1
odpowiedź