SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

PKP Intercity wybrało Agencję Warszawa do działań w internecie

Agencja Warszawa wygrała przetarg PKP Intercity na wybór agencji interaktywnej do półtorarocznej obsługi. Pokonała w nim ośmiu konkurentów.

fot. Shutterstock.com Article

W prowadzonym od grudnia ub.r. przez PKP Intercity przetargu wzięło udział dziewięć firm: Agencja Warszawa, Kerris Group, Sare SA, Follow Vision, Art Group, Walk PR, Opus B, Kore, Today.

W finale przetargu konkurowały już tylko Follow Vision, Today i Agencja Warszawa, która ostatecznie wygrała.

Agencja będzie odpowiedzialna za świadczenie usług w zakresie przygotowania: strategii promocji w internecie, kreacji materiałów promocyjnych, reklamowych i informacyjnych oraz DTP dla działań realizowanych przez PKP Intercity w sieci. Agencja ta zajmie się też m.in. mailingiem, tworzeniem stron internetowych, tworzeniem aplikacji mobilnych oraz animacji i filmów reklamowych. Będzie pracować dla PKP Intercity przez 18 miesięcy od podpisania umowy. Przewoźnik przewiduje przedłużenie tej umowy o kolejne sześć miesięcy. Budżet, jaki zamierza przeznaczyć na ten cel, wynosi 486 tys. zł netto.

Od kilku dni PKP Intercity zbiera oferty od agencji zainteresowanych jej obsługą w social media.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: PKP Intercity wybrało Agencję Warszawa do działań w internecie

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hollly
Czy kogoś to jeszcze dziwi?! Kolejna spółka skarbu państwa wybiera agencję Warszawa, która już obsługuje PKO BP, a przed nadejściem "Dojnej Zmiany" praktycznie nie istniała.
16 14
odpowiedź
User
Krzysiek
Zazdrość :) To już trochę nudne i mało kogo interesuje... Ale hejt to przecież w naszych czasach oznaka sukcesu. Kto da więcej?
11 13
odpowiedź
User
Babcia Mówi
A kto jest szefem AW no kto?
Doją spółki praktycznie jawnie.
10 10
odpowiedź
User
WTF??
Zazdrość To już trochę nudne i mało kogo interesuje... Ale hejt to przecież w naszych czasach oznaka sukcesu. Kto da więcej?


I etap postępowania(oferty spełniające wymagania formalno-merytoryczne):
Kerris Group - kreacja 27,96pkt, cena 20,92pkt - łącznie 48,88pkt
Sare S.A. - kreacja 35,62pkt, cena 40pkt - łącznie 75,62 pkt
Follow Vision - kreacja 43,54 pkt, cena 14,56 pkt - łącznie 58,1 pkt
Art. Group - kreacja 35,23 pkt, cena 33,53pkt, - łącznie 68,76 pkt
Walk - kreacja 33,98pkt, cena 15,64, - łącznie 49,62pkt
Opus - kreacja 42,24pkt, cena 8,38pkt - łącznie 50,62pkt
Kore - kreacja 32,14pkt, cena 17,66pkt - łącznie 49,8pkt
Today - kreacja 46,15pkt, cena 18,58 pkt - łącznie 64,73pkt
Agencja Warszawa - kreacja 33,02pkt, cena 18,44 pkt, łącznie 51,46pkt

Jak wynika z powyższego zestawienia Agencja Warszawa nie znalazła się w pierwszej trójce (3 firmy zostały zakwalifikowane do drugiego etapu) w żadnym z kryteriów. Ani w kreacji rozpatrywanej osobno, ani w cenie rozpatrywanej osobno, ani w przypadku oceny łącznej.
Może pan Krzysztof, zamiast sugerując bezpodstawny hejt, wskaże jakim kluczem (cudem) Agencja Warszawa (którą po tonie wypowiedzi wnioskuję, że prezentuje) zakwalifikowała się w ogóle do drugiego etapu??
Poproszę o konkretną, merytoryczną odpowiedź, a nie coś w stylu, że "a w Ameryce biją murzynów", ani że "przez ostatnie 8 lat...".
14 12
odpowiedź
User
Tlusty
Bol dupy konkurencji.
10 10
odpowiedź