PKP wybiera firmę do produkcji spotu wizerunkowego

Spółka Polskie Koleje Państwowe zaprasza agencje do składania ofert na opracowanie scenariusza i produkcję filmu wizerunkowego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Film ma promować ofertę handlową PKP na dworcach Premium.

Wybrana agencja będzie odpowiadać za przygotowanie koncepcji, scenariusza oraz produkcję filmu o długości max. 45 sekund.

Film ma pokazać dworce kolejowe, jako atrakcyjne miejsce spędzania czasu i robienia zakupów. Ma być zrealizowany w oparciu o zasady storytellingu. Ma budzić miłe skojarzenia związane z dworcem kolejowy, jako miejscem przyjaznym konsumentowi, nowoczesnym, atrakcyjnym i przyjemnym.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Gazeta Wyborcza" opisała leki szefa BBN. Minister zapowiada postępowanie

"Gazeta Wyborcza" opisała leki szefa BBN. Minister zapowiada postępowanie

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera