SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Platforma ‘n’: 692 tys. abonentów w 2009 r., w 2010 r. 870 tys.

Platforma cyfrowa ‘n' miała 692 tys. aktywnych abonentów na koniec 2009 r., poinformował właściciel spółki grupa TVN w czwartek. Jednocześnie obniżono prognozę liczby abonentów na koniec 2010 r. do ok. 870 tys. wobec 1017 tys. zakładanych poprzednio.

Platforma ‘n’: 692 tys. abonentów w 2009 r., w 2010 r. 870 tys.

"Nasza platforma cyfrowa 'n' zwiększyła bazę aktywnych abonentów do 692 tysięcy na koniec 2009 r. “Telewizja na kartę" (TNK), zwiększyła bazę aktywnych klientów do 262 tysięcy na koniec 2009 r. Platforma 'n' swój sukces zawdzięcza doskonałej ofercie programowej i technologicznej opartej na jakości HD, pozostając jednocześnie liderem w dostarczaniu usług VoD i oferty programowej w jakości HD" - czytamy w komunikacie.

Zgodnie ze zaktualizowaną w czwartek prognozą, platforma cyfrowa "n" w 2010 r. oczekuje osiągnięcia bazy abonentów na poziomie ok. 870 tys. (poprzednio prognozowano 1017 tysięcy abonentów) z ARPU (miesięczny średni przychód na jednego abonenta) przekraczającym 60 zł (poprzednio zakładano 74,3 zł).

W 2009 roku grupa TVN miała 420,82 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 363,68 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 2123,37 mln zł wobec 1897,31 mln zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Platforma ‘n’: 692 tys. abonentów w 2009 r., w 2010 r. 870 tys.

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
solorz
A Cyfrowy Polsat ma ponad 3 mln ;)
odpowiedź
User
jhhkjhkjhk
tylko, że cp jest dla biedaków, nie ma w nim prawdziwej technologii ani niczego na wysokim poziomie tak jak w n! użytkownicy cp to biedacy ze wsi!
odpowiedź
User
Bart
Kolego nie obrażaj ludzi ze wsi bo to że są ze wsi to nieznaczy że gorsi. Oczywiście zgadzam się że targetem cyfrowego polsatu są klienci z innym portfelem aniżeli telewizji n. Jakość jest nieporównywalna w n no i oczywiście w dłuższym okresie jest to korzystne dla n. Konkurowanie ceną i niską jakością usług w społeczeństwie które się bogaci jest na krótką mete.
odpowiedź