SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Platforma nc+ mogła stracić 150-200 tys. abonentów

Analitycy szacują, że platforma nc+ mogła stracić od 150 tys. do 200 tys. abonentów z powodu kryzysu, który pojawił się tuż po jej starcie w marcu br. Operator oficjalnie nie podaje na razie żadnych liczb dotyczących wyników swojej działalności.

Julien Verley, prezes nc+

Julien Verley, prezes nc+

- Eksperci szacują, że w wyniku protestu baza kliencka operatora mogła zostać uszczuplona o ok. 150-200 tys. klientów. Część z nich mogła odpłynąć do Cyfrowego Polsatu - podał “Dziennik Gazeta Prawna”. W momencie startu nc+ łączna baza klientów Cyfry+ i n wynosiła ok. 2,5 mln osób.

Zdaniem analityków, to właśnie spadek liczby klientów skłonił nc+ do wprowadzenia kolejnej obniżki cen. Operator zaoferował ostatnio ofertę promocyjną w ramach której najdroższy pakiet Canal+ Platinum z pełna ofertą Canal+ jest oferowany w cenie 99 zł, czyli o 20 zł niższej niż wcześniej. Obniżono też ceny dzierżawy dekoderów. Nowa oferta - według operatora - ma związek z rozpoczęciem sezonu T-Mobile Ekstraklasy (więcej na ten temat).

Platforma nc+ od kwietnia br. nie ujawnia żadnych danych o liczbie klientów. Arkadiusz Mierzwa, rzecznik prasowy nc+, nie komentuje szacunków podanych przez “DGP”. Być może jakieś dane liczbowe dotyczące platformy zostaną ujawnione w przyszłym miesiącu na konferencji dotyczącej wyników finansowych TVN za II kwartał br.

  • Więcej informacji:
  • Nc+
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Platforma nc+ mogła stracić 150-200 tys. abonentów

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
edward
dobrze tak tym dziadom. Myslałem , że jeszcze więcej stracą...
41 10
odpowiedź
User
pakiet allinclusive
najdroższy pakiet za 99 zł? dziwne a ja mam pakiet all inclusive za 179 zł czyżby tego pakietu nie było ofercie, to co ja oglądam?
19 11
odpowiedź
User
B.Klimkiewicz
Głowy należy używać wcześniej, a nie jak są już ogromne straty. Mnie to już nie dotyczy. Nie wiadomo dlaczego nie chcieli sprzedawać tego czego ja oczekiwałem. B.Klimkiewicz.
24 9
odpowiedź
User
emily
Ja również byłam na "wylocie" stoczyłam z nc+ batalię. Ostatecznie zostałam, bo mi zaproponowali dobrą cenę, ale kac pozostał. Obsługa i sposób w jaki oferowano nową jakość był żenujący ..
20 10
odpowiedź
User
dhk22
Ja także im podziękowałem, choć jakieś 3mce temu dali mi ofertę; 3zł abonament za pakiet podstawowy (dla ojca, który i tak mało ogląda tv ) a potem go zabrali mówiąc ,ze takiej oferty wogóle nie mieli.
Owszem na początku chcieli utrzymać to co było wcześniej, ale ja po tych ich popisach z cenami powiedziałem NIE !
Jak można bowiem najpierw kogoś obrażąć takim traktowaniem , a potem powiedzieć ; ok. nic się nie stało - utrzymujemy panu starą cenę... Odmówiłem więc.
Wówczas dziewczyna , po konsultacji z kimś wyżej - dała w/w cenę na 1,5roku tj. 3zł/mc.
Gdy ich zapytałem to skąd była ta rozmowa, czytanie umowy, potwierdzanie kolejnych punktów itp. - odpowiedzi nie było.
Nawet nie chcieli sprawdzić nagrania tej rozmowy.
Ja mogłem naciskać i wygrałbym zapewne sprawę, ale po co się kopać z koniem?
Teraz jednak nie żałuję - jestem w CP i święty spokój ( pół roku gratis- potem 25zł).
24 8
odpowiedź