Platforma X stawia na rozrywkę

Platforma X (dawniej Twitter) Elona Muska zawarła umowę z Range Media Partners i w jej ramach opracuje i wyprodukuje co najmniej 10 programów w różnych gatunkach i formatach. Gospodarzem jednego z nich będzie znany z radia sportowego Jim Rome. Program będzie emitowany przez cały rok w serwisie społecznościowym X, począwszy od Super Bowl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Rome, gospodarz The Jim Rome Show , najdłużej emitowanego, ogólnokrajowego programu sportowego w Ameryce, uruchomi cyfrowy program wideo nadawany przez cały rok na platformie X, począwszy od Super Bowl.

W ramach umowy firma Elona Muska i Range Media Partners opracują i wyprodukują co najmniej 10 programów reprezentujących różne gatunki i formaty.

Będzie to pierwsza umowa obejmująca wiele programów rozrywkowych dla X. Oddzielnie Elon Musk podpisał kontrakty z takimi artystami, jak Tucker Carlson, aby uruchamiać programy w serwisie, a także Lemon i Tulsi Gabbard.

Stało się tak po tym, jak w zeszłym roku do firmy dołączył były dyrektor wykonawczy Turnera, Brett Weitz. Weitz, który był dyrektorem generalnym TNT, TBS i truTV, jest obecnie dyrektorem ds. treści, sprzedaży talentów i marek w X i pracuje dla Lindy Yaccarino.

- Założyliśmy Range ze względu na gwałtowne zmiany, które zaobserwowaliśmy w branży, a które w dużej mierze były możliwe dzięki mediom społecznościowym i firmom technologicznym. Chcieliśmy zbudować firmę, która nie tylko odzwierciedlałaby tę zmianę, ale także potrafiła wykorzystać te przełomowe momenty dla naszych klientów i partnerów. Nie moglibyśmy być bardziej podekscytowani naszą współpracą z firmą X i w pełni dostosowujemy się do budowanego przez nią ekosystemu. Ta nowa umowa pomoże nam w dalszym zapewnianiu obsługi naszym wyjątkowym talentom oraz płynnej i opartej na współpracy współpracy z nimi w każdym aspekcie, od treści po handel - powiedział Peter Micelli, dyrektor generalny Range Media Partners.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu