Platinium Cast wygrywa przetarg Noble Place

Platinium Cast wygrała przetarg w zakresie działań PR oraz obsługi mediów społecznościowych dla Noble Place, sieci butików premium.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Platinium Cast odpowiedzialne będzie za kompleksową i długoterminową obsługę marki w zakresie relacji z mediami, showroomu wirtualnego oraz obsługę social mediów (Instagram i Facebook).

Działania w zakresie PR dla nowego klienta realizuje Magdalena Musiał z zespołem, a w zakresie mediów społecznościowych obsługą zajmuje się  Katarzyna Kubajewska. Całość prac nadzoruje Agata Brodzka, managing director agencji.

Noble Placet to sieć butików multibrandowych oferujących wyroby marek biżuteryjnych takich jak Boucheron, Chopard, Pomellato czy Roberto Coin.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska