SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

W kampanii Play z Martyną Wojciechowską „nadchodzi sieć 5G” (wideo)

W nowej kampanii z udziałem dziennikarki Martyny Wojciechowskiej reklamowana jest nowa promocja z podwójnym pakietem internetowym oraz uruchamianie sieci w standardzie 5G.

Martyna Wojciechowska w reklamie Play Article

W ramach promocji rozpoczętej kilka dni temu dwa razy większy pakiet GB internetu mobilnego będzie dostępny przez 12 miesięcy w ofertach Play Homebox, Play Homebox TV oraz Biznes Box Pro. Promocja obejmuje zarówno taryfy dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych.

Reklama informuje też o uruchamianiu przez Play sieci w standardzie 5G. Telekom w styczniu uruchomił taką sieć w Trójmieście, a tydzień temu zapowiedział, że do końca lutego udostępni ją w 16 miastach z 500 stacjami bazowymi, obejmującymi 5 największych metropolii i 11 mniejszych miejscowości.

W kampanii występuje dziennikarka i podróżniczka Martyna Wojciechowska, a stylistyka spotu nawiązuje do zeszłoroczny reklam, w których telekom promował standard 5G Ready. Wiosną ub.r., po starcie pierwszej odsłony tej kampanii konkurencyjni operatorzy zarzucili Playowi, że bezpodstawnie posługuje się marką 5G. Orange Polska i T-Mobile Polska informowały o złożeniu pozwów sądowych dotyczących nieuczciwej konkurencji. Ta druga firma złożyła też wniosek, żeby w ramach zabezpieczenia jej powództwa zakazać Playowi używania określenia 5G Ready. Sąd przychylił się do wniosku, w związku z czym fioletowy telekom musiał w kwietniu wstrzymać kampanię. Reklamę krytycznie oceniła też Komisja Etyki Reklamy.

Play wznowił tę kampanię w październiku. - W tej chwili mogę powiedzieć tylko, że na dzień rozpoczęcia kampanii nie obowiązuje zakaz używania oznaczenia 5G Ready - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Tajak-Pietrowska z biura prasowego Play. Dodała, że firma nie dostała żadnego pozwu w sprawie tej marki od Orange Polska.

 

Poprzednia kampania Play promowała taryfę Play Duet, w reklamach występowali Barbara Kurdej-Szatan i Maciej Łagodziński, od lat pojawiający się w spotach tej sieci.

Działania reklamowe Play obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji, na czele z telewizją i internetem.

Za obsługę marketingową Play odpowiadają agencje Grandes Kochonos (kreacja reklam ATL) oraz Plej (reklamy BTL i internetowe), MediaCom Warszawa oraz MSL (public relations). MediaCom na początku br. w przetargu utrzymał obsługę mediową telekomu.

W trzecim kwartale ub.r. Play Communications osiągnął wzrost przychodów operacyjnych w skali roku o 5,2 proc. do 1,8 mld zł oraz 233,1 mln zł zysku netto (wobec 189,8 mln zł rok wcześniej). Na koniec września telekom miał 12,72 mln aktywnych klientów, w tym 9,11 mln abonentów. Wydatki marketingowe zwiększył o 29 proc.

W grudniu P4, główna spółka zależna Play Communications, sprzedała siedmioletnie obligacje za 750 mln euro.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: W kampanii Play z Martyną Wojciechowską „nadchodzi sieć 5G” (wideo)

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
AW
Play, budujcie 5G tylko z Nokią, Ericssonem i Samsungiem!!! POŻEGNAJCIE CHIŃCZYKÓW!!!
0 1
odpowiedź
User
observer
Play, budujcie 5G tylko z Nokią, Ericssonem i Samsungiem!!! POŻEGNAJCIE CHIŃCZYKÓW!!!


Już teraz jak Huawei naciśnie guzik to po Playu...
1 1
odpowiedź
User
Kris
5G przyczyni się do wielu chorób. Wstyd, że Martyna przykłada do tego rękę
3 6
odpowiedź
User
Już nawet młodzi ludzie się buntują
Czas na zdrowy przewrót - społeczeństwa powinny pokazać, że nie chcą takiej wizji przyszłości, nie chcemy budowania między nami cyfrowego ogrodzenia, my ten mur obalić musimy zanim w pełni nas przytłoczy! #Gotówka ponad płatności bezgotówkowe, #Desmartfonizacja( wyparcie smartfonów przez zwykłe komórki sieci 2G. #Przywrócić budki telefoniczne( najlepiej w miejsce stacji rowerów miejskich, i tak ludzie korzystają z własnych rowerów chętniej niż z tych współdzielonych, a z budek telefonicznych korzystaliby na sto procent, oczywiście możliwość płatności gotówką w nich będzie) #Deinformatyzacja( tam gdzie się da przywrócić dobre, sprawdzone papierowe dokumenty, uwalniając ludzi od konieczności pamiętania haseł i loginów), #Internet głównie przewodowy - minimalizujemy rolę wi-fi w przestrzeni publicznej. #Biometrie won, #Sieć 5G i internet rzeczy - goodbye. #Jedyne social medium - życie( zdjęcia jeśli lubimy robić to róbmy aparatem a potem wywołujmy dla siebie i wybranych przyjaciół czy rodziny, filmy jeśli nagrywamy to zrzucajmy na CD - nic a nic nie będzie się błąkało w sieci - świat cyfrowy ma być nudny, nieciekawy, zimny, zaś życie ciekawe, towarzyskie, gdzie jest miejsce na szczerość, naturalność). Trzeba wziąć sprawy w swoje ręce, tak dłużej być nie może, z końcem 2019 roku nieudaną dekadę 2010-2019 żegnamy, zaś rozpoczynamy lata 20-ste, Ten czuje najwięcej wolności kto nie ma czasu na smartfona i zazwyczaj nie używa social mediów lub lepiej - nie posiada ich. Czas wreszcie na reformy, które wprowadzą harmonię pomiędzy światem cyfrowym a światem realnym, bo inaczej to co niebawem nadejdzie sprawi, że jeszcze bardziej narzekać będziemy i nic już nie będzie cieszyło jak dawniej.
3 1
odpowiedź
User
Gaba
Spoko spoko, czekam, aż sieć w końcu będzie dostępna.
1 1
odpowiedź