SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Play: dwa razy więcej GB w taryfach Homebox, Homebox TV i Biznes Box Pro

Play przygotował nową promocję, w ramach której można otrzymać dwa razy większy pakiet GB w abonamencie na okres do 12 miesięcy.

Article

Z promocji mogą skorzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi - przy podpisaniu nowej lub przedłużeniu obecnej umowy. Dwa razy większy pakiet GB na 12 miesięcy będzie dostępny w ofertach Play Homebox, Play Homebox TV oraz Biznes Box Pro.

Klienci indywidualni w Play Homebox zamiast 35 GB otrzymują 70 GB w smartfonie, z pełną prędkością na rok oraz kartę SIM do internetu domowego bez limitu (150 GB z pełną prędkością).

W usłudze Play Homebox TV klienci otrzymują natomiast 80 GB pakietu mobilnego z pełną prędkością przez 12 miesięcy (po tym czasie 40 GB), kartę SIM do internetu domowego bez limitu (200 GB z pełną prędkością) oraz Play Now TV Box z dostępem do 33 kanałów telewizyjnych, a także jeden z pakietów (HBO GO, Sport, Extra lub Kids) w prezencie. Dodatkowo, w każdej z nich dostępny jest Tidal i Amazon Prime Video przez 6 miesięcy bez opłat.

Klienci biznesowi oferty Biznes Box Pro zamiast 40 GB otrzymują 80 GB w smartfonie, z pełną prędkością na 12 miesięcy oraz internet do biura bez limitu (300 GB z pełną prędkością). Podobnie jak w ofertach indywidualnych, klienci biznesowi również mogą korzystać z półrocznego, darmowego dostępu do serwisu Amazon Prime Video i Tidal.

W pozostałych ofertach klienci będą mogli skorzystać z podwojonego internetu odpowiednio przez 6 miesięcy (oferty Play L i Biznes Box) lub 3 miesiące (oferty Play M i Biznes Box Start).

W kampanii Play reklamującej najnowszą promocję z dwa razy większym pakietem internetu w abonamencie, która startuje w piątek 7 lutego br., wystąpi Martyna Wojciechowska.

W trzecim kwartale ub.r. Play Communications osiągnął wzrost przychodów operacyjnych w skali roku o 5,2 proc. do 1,8 mld zł oraz 233,1 mln zł zysku netto (wobec 189,8 mln zł rok wcześniej). Na koniec września telekom miał 12,72 mln aktywnych klientów, w tym 9,11 mln abonentów. Wydatki marketingowe zwiększył o 29 proc.

W połowie grudnia P4, główna spółka zależna Play, wyemitowała 1,5 tys. siedmioletnich obligacji serii A o łącznej wartości nominalnej 750 mln zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Play: dwa razy więcej GB w taryfach Homebox, Homebox TV i Biznes Box Pro

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
exPlay
Najpierw podnoszą bez powodu abonament, teraz zmuszają do przedłużenia umowy żeby dać trochę GB? Coraz większa wiocha w Playu
1 0
odpowiedź