SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Play: Artegence za K2 w internecie, Good w ATL-u

Agencja Artegence wygrała przetarg na obsługę interaktywną sieci telekomunikacyjnej Play, czym ostatnio zajmowała się K2 Internet. Natomiast Good będzie dodatkową agencją ATL-ową telekomu, wspierającą Grandes Kochonos.

Article

Artegence wygrała prowadzony od lipca przetarg na obsługę Play w zakresie marketingu internetowego oraz stworzenia i obsługi nowego portalu. Agencja zacznie pracę dla telekomu w I kwartale przyszłego roku, zastępując w tej funkcji firmę K2 Internet.

Z kolei agencja Good (należąca do Grupy K2 Internet) będzie pracować dla Play jako dodatkowa agencja reklamowa w zakresie ATL. Główną agencją obsługującą telekom w tym obszarze pozostaje Grandes Kochonos. W ostatnich latach dodatkową agencją ATL-ową Play była Grey Group Poland, która przygotowała m.in. kilka kampanii Play z udziałem Kuby Wojewódzkiego i Jurka Owsiaka.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Play: Artegence za K2 w internecie, Good w ATL-u

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl