SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sobel reklamuje 100 GB na start i social media bez limitu w Play na Kartę

W nowej kampanii Play na Kartę występuje piosenkarz Sobel. Reklamuje ofertę ze 100 GB na start oraz nielimitowanym w praktyce korzystaniem z platform społecznościowych.

Reklamowana oferta 100 GB na start jest dostępna po kupnie startera Play na Kartę, zarejestrowaniu numeru i pierwszym doładowaniu. Dodatkowy pakiet można odebrać w aplikacji Play24 - w zakładce Dla Ciebie > Pakiety i korzystaj przez 30 dni. Promocja potrwa do końca września.

Również do końca września zaplanowano promocję, w ramach której użytkownicy wybranych pakietów cyklicznych w Play na Kartę mogą odebrać 12 miesięcznych paczek po 100 GB. Można je aktywować w aplikacji Play24, w zakładce Dla Ciebie > Pakiety.

Taką opcję mają posiadacze czterech pakietów w Play na Kartę:
- Solo XL za 35 zł (daje rozmowy i SMS–y bez limitu oraz 40 GB),
- Solo XXL za 40 zł (rozmowy i SMS–y bez limitu oraz 50 GB),
- 1000 minut na Ukrainę za 35 zł (plus rozmowy i SMS-y w Polsce bez limitu
oraz 30 GB).
- Internet na Kartę 2.0 w Play - miesiąc bez limitu GB i 200 GB z pełną prędkością za 50 zł.

Ponadto użytkownicy Play na Kartę mogą aktywować dodatkowe 100 GB na korzystanie z najpopularniejszych platform społecznościowych (YouTube, TikTok, Instagram, Facebook, Messenger, Viber, Twitch i Pinterest). Pakiet nie obejmuje niektórych funkcjonalności aplikacji oraz pobierania aktualizacji.

Gwiazdą kampanii reklamowej wspierającej te promocje jest Sobel. W spocie śpiewa fragment piosenki, jest pokazywany na tle wizualizacji smartfonów z różnymi aplikacjami społecznościowymi, pojawia się też informacja o jego letniej trasie koncertowej Banditour.

 

Sobel jest kolejną młodą gwiazdą muzyczną reklamującą Play na Kartę. W kampanii prowadzonej na początku br. wystąpił Vito Bambino, a wcześniej ofertę promowali m.in. Sarsa, Dawid Kwiatkowski i Kamil Bednarek.

Za kreację reklam Play odpowiada agencja Grandes Kochonos, która wiosną br. przedłużyła tę obsługę po wygranym przetargu. Dla telekomu pracują też agencje Plej (reklamy BTL i internetowe), MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów) oraz MSL (public relations).

W kwietniu br. Play sfinalizował przejęcie UPC Polska za 7 mld zł, a pod koniec maja rozpoczęto pierwszą wspólną promocję obu telekomów. Artur Dominiak, dyrektor departamentu usług dla domu Play podkreślił, że to największa akcja marketingowa Play od co najmniej 10 lat.

W reklamach telekomu nadal pojawiają się znane osoby odwiedzającego salon sprzedażowy. Natomiast pod koniec ub.r. z kampanii zniknęła, po wielu latach występowania jako pracownica salonu, aktorka Barbara Kurdej-Szatan, po tym jak na Instagramie wulgarnie obraziła Straż Graniczną (na początku czerwca skierowano wobec niej akt oskarżenia w tej sprawie). Natomiast w nowej kampanii nie występuje też Maciej Łagodziński, który przez lata tworzył duet z Kurdej-Szatan.

Operator sieci Play, do którego od połowy 2020 roku należy też Virgin Mobile Polska, na koniec marca br. miała 12,473 mln aktywnych użytkowników, o 344 tys. więcej niż kwartał wcześniej. Kwartalne przychody telekomu zmalały o 1,9 proc. do 1,773 mld zł, a zysk EBITDAaL - z 1,133 mld zł do 838 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Sobel reklamuje 100 GB na start i social media bez limitu w Play na Kartę

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zygmunt
uwielbiam usta sobla
odpowiedź
User
Pytam
Co to za wydziabany zakapiorek? Z pierdla uciekl?
odpowiedź
User
Jacek
Co to za wydziabany zakapiorek? Z pierdla uciekl?

Cóż za język miłości!
Nie słucham go, ale zapracował chłopak na sukces, więc niech na nim zarabia.
odpowiedź