Plej wygrywa przetarg na obsługę Tchibo Black&White

Agencja Plej w wyniku wygranego przetargu zajmuje się obsługą w digitalu i social mediach marki kawy Tchibo Black&White.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Plej wygrywa przetarg na obsługę Tchibo Black&White
fot. Shutterstock.com

Do zadań agencji w pierwszej kolejności będzie należało opracowanie nowej strategii komunikacji digitalowej. W tym zakresie zespół współpracował z agencją Melting Pot. Plej będzie także odpowiedzialna za stworzenie i egzekucję finalnej linii kreatywnej oraz strategię komunikacji w social mediach.

- Cieszymy się, że marka z tak dużą świadomością konsumencką i dobrze zbudowaną pozycją rynkową zaufała właśnie nam. Wiemy, że nasze doświadczenie i kompleksowość oferowanych usług spowodują, że z sukcesem zrealizujemy wszystkie cele wizerunkowe i biznesowe - mówi Łukasz Gumowski, creative partner i wiceprezes zarządu Plej.

Strony nie podają, na jak długo zawarto umowę. Pierwsze aktywności zaplanowane w ramach współpracy wystartują jeszcze w pierwszej połowie tego roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Res Futura odpowiada na oskarżenia IMM o dezinformację. "Niepotrzebna przepychanka"

Res Futura odpowiada na oskarżenia IMM o dezinformację. "Niepotrzebna przepychanka"

W Australii zakaz social mediów dla dzieci. Jak działa? Które inne kraje go chcą?

W Australii zakaz social mediów dla dzieci. Jak działa? Które inne kraje go chcą?

Nowe pakiety dla polskich użytkowników Amazon Prime Video

Nowe pakiety dla polskich użytkowników Amazon Prime Video

Co z sylwestrem Republiki? Sakiewicz: gwiazdy ustalone w 90 proc.

Co z sylwestrem Republiki? Sakiewicz: gwiazdy ustalone w 90 proc.

Te serwisy i aplikacje odwiedza najwięcej Polaków. Temu mocno w dół

Te serwisy i aplikacje odwiedza najwięcej Polaków. Temu mocno w dół

"Magda gotuje Internet" w styczniu na antenie TVN. Jest data premiery

"Magda gotuje Internet" w styczniu na antenie TVN. Jest data premiery