PLL LOT wybrał agencję do obsługi reklamowej. Konkurowały w nim aż 23 firmy

Polskie Linie Lotnicze LOT rozstrzygnęły trwający od lipca 2024 roku przetarg na obsługę kompleksową obsługę reklamową. Brały w nim udział 23 agencje, a zwyciężyła Feeders Agency.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
PLL LOT wybrał agencję do obsługi reklamowej. Konkurowały w nim aż 23 firmy

Trwające od lipca 2024 roku postępowanie na wybór agencji kreatywnej do kompleksowej obsługi było prowadzone dwuetapowo. W pierwszym etapie, otwartym dla wszystkich zainteresowanych, konieczne było złożenie dokumentów wyszczególnionych w ogłoszeniu. 

Na zapytanie przetargowe odpowiedziały 23 agencje, spośród których w rundzie finalnej wzięło udział 6 agencji. Ich zadaniem było przedstawienie strategii i koncepcji kreatywnej zgodnie z przygotowanym briefem. Przewoźnik nie podaje, jakie to były agencje.

Polskie Linie Lotnicze LOT podjęły decyzję o rozpoczęciu współpracy z Feeders Agency, która będzie obsługiwała przewoźnika od 1 marca br.

Zakres współpracy będzie obejmował realizację strategii reklamowej marki, przygotowywanie platform kreatywnych dla linii biznesowych i dedykowanych kampanii sprzedażowych, a także opracowywanie koncepcji aktywacji konsumenckich. 

Umowa została zawarta na czas nieokreślony. 

Jedną z ostatnich wizerunkowych kampanii PLL LOT, która była realizowana jesienią 2023 roku przygotowała agencja Grey Group Poland.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?