PLL LOT wybrał agencję do obsługi reklamowej. Konkurowały w nim aż 23 firmy

Polskie Linie Lotnicze LOT rozstrzygnęły trwający od lipca 2024 roku przetarg na obsługę kompleksową obsługę reklamową. Brały w nim udział 23 agencje, a zwyciężyła Feeders Agency.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
PLL LOT wybrał agencję do obsługi reklamowej. Konkurowały w nim aż 23 firmy

Trwające od lipca 2024 roku postępowanie na wybór agencji kreatywnej do kompleksowej obsługi było prowadzone dwuetapowo. W pierwszym etapie, otwartym dla wszystkich zainteresowanych, konieczne było złożenie dokumentów wyszczególnionych w ogłoszeniu. 

Na zapytanie przetargowe odpowiedziały 23 agencje, spośród których w rundzie finalnej wzięło udział 6 agencji. Ich zadaniem było przedstawienie strategii i koncepcji kreatywnej zgodnie z przygotowanym briefem. Przewoźnik nie podaje, jakie to były agencje.

Polskie Linie Lotnicze LOT podjęły decyzję o rozpoczęciu współpracy z Feeders Agency, która będzie obsługiwała przewoźnika od 1 marca br.

Zakres współpracy będzie obejmował realizację strategii reklamowej marki, przygotowywanie platform kreatywnych dla linii biznesowych i dedykowanych kampanii sprzedażowych, a także opracowywanie koncepcji aktywacji konsumenckich. 

Umowa została zawarta na czas nieokreślony. 

Jedną z ostatnich wizerunkowych kampanii PLL LOT, która była realizowana jesienią 2023 roku przygotowała agencja Grey Group Poland.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska