SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Szymon Majewski z owcą na wypasie reklamuje internet w Plusie (wideo)

Ruszyła kolejna kampania reklamowa sieci telekomunikacyjnej Plus (należącej do Cyfrowego Polsatu) z udziałem Szymona Majewskiego. W akcji promowana jest oferta internetowa dla abonentów Plusa.

Szymon Majewski w reklamie PlusaArticle

W spocie z kampanii Szymon Majewski rysuje w domu rebus z owcą, która jest na wypasie, podobnie jak nowa oferta internetowa dla klientów abonamentowych Plusa. W ramach tej oferty można pakiet 60 GB można kupić już od 25 zł miesięcznie (po uwzględnieniu 10 zł zniżki za e-fakturę i 25 zł rabatu w ramach programu SmartDom).

To kolejna z serii reklam Plusa z Szymonem Majewski w związku z epidemią koronawirusa nagrywanych w domu. We wcześniejszych spotach showman promował darmowy pakiet 10 GB dla wszystkich użytkowników Plusa i Plusha oraz ofertę abonamentową.

 

Nowy spot nakręcił i wyreżyserował Bartek Prokopowicz, wykorzystano muzykę „HillBilly Coco” Coco Schumann, realizacją zajął się dom produkcyjny TFP, a postprodukcją - firmy Televisor i ZtudioiBurza.

Kampania jest realizowana w telewizji i internecie. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.

W ub.r. grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat, obejmująca m.in. Telewizję Polsat i Polkomtel, zanotowała 11,68 mld zł przychodów sprzedażowych i 1,11 mld zł zysku netto. Na koniec roku w segmencie abonamentowym miała sprzedanych 7,89 mln jednostkowych usług telefonii komórkowej (7,5 proc. więcej niż rok wcześniej) i 1,79 mln internetu (po spadku o 1,1 proc. rok do roku), a w segmencie prepaidowym - 2,41 mln usług telefonii (0,3 proc. mniej niż rok wcześniej).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Szymon Majewski z owcą na wypasie reklamuje internet w Plusie (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl