SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Plus kończy reklamy z Igorem Kwiatkowskim, stawia na Karolaka. "Aktor z ogromnym potencjałem"

Start nowej kampanii Plusa na Kartę (Polkomtel) z udziałem Tomasza Karolaka oznacza, że operator rezygnuje z Igora Kwiatkowskiego, współzałożyciela Kabaretu Paranienormalni. - Tomasz Karolak to aktor z ogromnym potencjałem, w tym bez wątpienia komediowym, stąd uznaliśmy, że będzie doskonale pasował do naszej koncepcji - wyjaśnia nam Arkadiusz Majewski z działu komunikacji korporacyjnej Plusa.

Article

Aktor Tomasz Karolak od końcówki czerwca jest twarzą nowej odsłony platformy komunikacyjnej „Dodajemy wolności Ci” Plusa na Kartę. Karolak wciela się w trzy role - Karola - głównego bohatera, a także żony i teściowej. Platforma komunikacyjna Plusa na Kartę prezentuje historie „typowej” polskiej rodziny. Plus zapowiada kolejne odsłony kampanii. Obecna realizowana jest w telewizji.

Tomasz Karolak nową twarzą Plusa na Kartę

Jak dowiaduje się portal Wirtualnemedia.pl, Plus planuje już kolejne odsłony swoich kampanii reklamowych z udziałem Karolaka. O wyborze aktora zadecydowały jego zdolności komediowe i duża rozpoznawalność.

- Tomasz Karolak to aktor z ogromnym potencjałem, w tym bez wątpienia komediowym, stąd uznaliśmy, że będzie doskonale pasował do naszej koncepcji. Sytuacje humorystyczne, komedia czy satyra to wręcz naturalne środowisko dla takiej osobowości jak Tomasz Karolak. Jest również jedną z najbardziej rozpoznawalnych medialnie osób w Polsce i co w zasadzie najważniejszą – jedną z najbardziej lubianych. Jesteśmy przekonani, że współpraca z Tomkiem będzie dobrze odebrana przez naszych klientów – i że przy okazji będą się też dobrze bawić oglądając nasze reklamy - wyjaśnia wybór ambasadora reklamowego Arkadiusz Majewski z działu komunikacji korporacyjnej Plusa.

 Jak ustaliliśmy, Plus nie będzie kontynuował współpracy reklamowej  z Igorem Kwiatkowskim, przez wiele lat związanym z Kabaretem Paranienormalni.

- Zakończyliśmy tę współpracę - oczywiście dziękujemy Igorowi za wspólny czas - mówi nam Arkadiusz Majewski z Plusa.

Autorem platformy komunikacyjnej „Dodajemy wolności Ci” i jej nowej odsłony jest agencja Brain. Film z Tomaszem Karolakiem wyreżyserował Bartłomiej Ignaciuk, a wyprodukował dom produkcyjny TFP, postprodukcją zajęły się Televisor, Zstudio&Burza.  Scenariusz przygotowali Asiya Malinowska, Jakub Kamiński, Michał Nowosielski, Maciej Łubieński, Paweł Bijak. Za zakup mediów odpowiada Vizeum.

Igor Kwiatkowski po raz ostatni pojawił się w reklamie Plusa na Kartę w lutym tego roku. W skeczu, gdzie wcielał się w podwójną rolę, reklamował promocję  120 GB za 15 zł na 90 dni. Artysta z Kabaretu Paranienormalni współpracował z Plusem od czerwca ubiegłego roku - zastąpił wtedy prezentera Szymona Majewskiego.

Pierwsza reklama z udziałem Kwiatkowskiego była jednocześnie początkiem współpracy operatora z agencją reklamową Brain.

W trzecim kwartale ub.r. grupa Cyfrowy Polsat, do której należy m.in. Polkomtel, zanotowała wzrost przychodów o 3,8 proc. r/r do 3 mld zł i kosztów operacyjnych o 2,4 proc. do 2,49 mld zł, dzięki czemu jej zysk netto poszedł w górę z 236,5 do 345 mln zł. Liczba sprzedanych przez holding usług telefonii mobilnej w modelu abonamentowym zwiększyła się o 7,9 proc. do 8,37 mln, w tych w modelu prepaidowym - o 0,2 proc. do 2,45 mln.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Plus kończy reklamy z Igorem Kwiatkowskim, stawia na Karolaka. "Aktor z ogromnym potencjałem"

28 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
YKK
Co za beznadziejny pomysł. Karolak ma taki potencjał jak zeszłoroczny śnieg.
odpowiedź
User
Ja
Zmienili badziewiaków, których szczytem możliwości było przebieranie się w damskie ciuszki, na jeszcze większego badziewiaka przebierającego się w damskie ciuszki. W dodatku w tych trudnych czasach postawili na antyszczepionkowca i coronasceptyka. No brawo Plus i zakurzony dział marketingu.
odpowiedź
User
dan_
Przecież Igor Kwiatkowski od wielu lat nie działa z kabaretem Paranienormalni.
odpowiedź