Po rezygnacji Łukasza Grassa Business Insider szuka nowego redaktora naczelnego. Ruszyła rekrutacja

Po odejściu Łukasza Grassa z funkcji redaktora naczelnego serwisu Business Insider Polska wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska rozpoczęło poszukiwania nowego kandydata na to stanowisko.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Po rezygnacji Łukasza Grassa Business Insider szuka nowego redaktora naczelnego. Ruszyła rekrutacja
Łukasz Grass

Informacja o odejściu Łukasza Grassa ze stanowiska redaktora naczelnego polskiej edycji Business Insidera pojawiła się po koniec marca br. Wynikało z niej, że Grass przestanie kierować BI z końcem kwietnia br., będzie jednak nadal nadal współpracował z serwisem. Odchodzący naczelny zapowiedział, że jego rezygnacja jest spowodowana chęcią dalszego rozwijania wydawnictwa, którego jest współwłaścicielem.

Naczelny z doświadczeniem

Już w momencie ogłoszenia rezygnacji Łukasza Grassa z kierowania polskim Business Insiderem RASP zapowiedział w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że wydawnictwo będzie poszukiwało nowego naczelnego serwisu. Teraz ruszyła rekrutacja na to stanowisko.

W ogłoszeniu - opublikowanym w Praca.Wirtualnemedia.pl - wydawnictwo wymienia swoje oczekiwania wobec nowego naczelnego BI. Oto one:

Zakres obowiązków:Kierowanie pracą redakcji - zarządzanie i efektywne organizowanie pracy dziennikarzy, motywowanie i rozwijanie pracowników;Zarządzanie całokształtem działań redakcyjnych, planowanie, koordynacja i nadzorowanie pracy redakcji Business Insider w zgodzie z ustaloną strategią;Tworzenie i egzekucja strategii redakcyjnej serwisu;Odpowiedzialność za całość bieżącej pracy, podejmowaną tematykę i jakość treści tworzonych przez redakcję Business Insidera;Reprezentowanie redakcji na zewnątrz oraz aktywny udział w projektach podejmowanych przez Ringier Axel Springer i poszczególne marki.

Wymagania:Wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi zespołami, budowaniu zaangażowania, motywacji i pociągania za sobą zespołu dzięki umiejętności tworzenia atrakcyjnej wizji i strategii działania;Perfekcyjna znajomość tematyki biznesowej i konsumenckiej;Doskonała znajomość rynku medialnego w Polsce;Bardzo dobra znajomość specyfiki pracy redakcji; umiejętność długofalowego planowania pracy redakcji;Wrażliwość społeczna, dociekliwość w analizie podejmowanych tematów;Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i efektywna komunikacja;Płynna znajomość jęz. angielskiego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

PhytoPharm w gronie klientów Value Media

PhytoPharm w gronie klientów Value Media