SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Poczta Polska i Żabka oferują możliwość zwrotów zamówień z Answear.com

Poczta Polska udostępniła we wszystkich sklepach Żabka możliwość nadawania przesyłek oraz pilotażową opcję zwrotu towarów zakupionych online w Answear.com.

Article

Odbiór przesyłek Poczty Polskiej w sieci Żabka jest możliwy udostępniona od 2017 roku. Oprócz tego istnieje także możliwość ich nadawania poprzez serwis paczki.zabka.pl/ - zarówno z opcją dostawy pod wskazany adres, jak również z opcją odbioru w wybranym sklepie z tej sieci. Przesyłkę można opłacić online, a następnie zanieść do sklepu Żabka.

Zamówienia z Answear.com w sklepach Żabka

Od niedawna Poczta Polska wraz z Żabka Polska oraz partnerem technologicznym PointPack wprowadziła pilotażowy projekt zwrotu towarów zakupionych online. Pierwszym partnerem biznesowym Poczty Polskiej, który skorzystał z kompleksowej opcji wysyłek i zwrotów towarów poprzez sieć Żabka jest Answear.com - multibrandowy sklep internetowy.

Czytaj także: Hot dog z parówką serową Hochland trafił do Żabek

- Zależy nam na nieustannym dopasowywaniu się do potrzeb naszych klientów, poprzez umożliwienie korzystania z różnorodnych form odbioru i zwrotu zamówień. Wygoda staje się głównym czynnikiem, którym kieruje się klient wybierając kanał dostarczenia paczki jak i późniejszego ewentualnego zwrotu. Nieustannie testujemy różne rozwiązania, chcąc najprecyzyjniej trafić w gusta naszych klientów - mówi Michał Prochownik, dyrektor ds. logistyki w Answear.com.

Jak dodaje sieć Żabka, odbiór przesyłek Poczty Polskiej w jej sklepach cieszy się dużym zainteresowaniem.

- Konsumenci coraz częściej korzystają z zakupów online. Potwierdza to rosnące zainteresowanie możliwością odbioru przesyłek w sklepach naszej sieci – w 2020 roku w sklepach Żabka obsłużyliśmy kilkadziesiąt procent więcej paczek niż w ubiegłym roku. Klienci doceniają wygodę i możliwość szybkiego odbioru czy nadania paczki podczas codziennych zakupów w swoim osiedlowym sklepie, blisko domu - mówi Przemysław Tomaszewski, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju usług w Żabka Polska.

Żabka to jedna z największych sieci sklepów spożywczych na polskim rynku. Obecnie firma prowadzi ponad 7 tys. placówek w całym kraju. O niektórych aspektach prowadzenia sieci mówił niedawno w wywiadzie dla Wirtualnemedia.pl Tomasz Suchański, prezes zarządu Żabka Polska.

Czytaj także: Żabka Polska zmienia strukturę zarządzania. Powstaje nowa jednostka biznesowa Żabka Future

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Poczta Polska i Żabka oferują możliwość zwrotów zamówień z Answear.com

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl