SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Poczuj miętę!” w kampanii nowych smaków Tymbarku (wideo)

W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania wspierająca wprowadzenie do sprzedaży napojów Tymbark (Grupa Maspex Wadowice) w nowych miętowych smakach. Akcję przygotowała agencja 303 i dom mediowy ZenithOptimedia Group.

Trwająca od 16 lipca kampania miętowych napojów Tymbark informuje, że są one teraz dostępne w dwóch nowych wersjach smakowych: malinowej i cytrynowej. Wykorzystywany w akcji spot jest utrzymany w dynamicznej, radosnej stylistyce, która ma podkreślać orzeźwienie, jakie dają te napoje.

Kampania obejmuje telewizję (TVP, TVN, Polsat, TV 4, Discovery, MTV, Viva, wybrane kanały tematyczne) oraz internet (najpopularniejsze serwisy wideo). Reklamę przygotowała agencja 303, a zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia Group.

Dołącz do dyskusji: „Poczuj miętę!” w kampanii nowych smaków Tymbarku (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
luna
A mnie sie podoba ta reklama rodzinki przy obiedzie. Jak widać wybieraja to co dobre ;) U nas jest tak samo.
odpowiedź
User
olga
Ja najczesciej wybieram do obiadu własnie sok jabłowo-mietowy. Mam wrazenie ze mięta pomaga w lepszym trawieniu ;)
odpowiedź