1,71 mln widzów debiutu serialu „Pod powierzchnią” w TVN

Pokazany w niedzielę wieczorem w TVN pierwszy odcinek nowego serialu „Pod powierzchnią” oglądało średnio 1,71 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
1,71 mln widzów debiutu serialu „Pod powierzchnią” w TVN
fot. Telewizja TVN

W niedzielę, 21 października br. o godz. 21.30 Telewizja TVN pokazała pierwszy odcinek nowego serialu „Pod powierzchnią”. Średnia widownia tej emisji wyniosła 1,71 mln osób. Przełożyło się to na 12,20 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 16,36 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,05 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn-jesien-2018-ogladalnosc-miszczak-komentarz-dobre-wyniki_1 ##

Przynajmniej przez 1 minutę produkcję obejrzało 3,97 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 2,19 mln, a w 16-59 - 2,87 mln).

grafika

Dla porównania, TVN w I półroczu 2018 roku miał średnio 9,33 proc. udziału w 4+ oraz 12,17 proc. w 16-49. Oznacza to, że premiera nowego serialu miała zdecydowanie wyższe wyniki względem długookresowych udziałów stacji.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/serial-pulapka-2-tvn-edward-miszczak-kiedy-emisja-opinie,7171216329938561a ##

Akcja serialu osadzona jest w Płocku, a fabuła koncentruje się na małżeństwie, które uchodzi za kochającą i szczęśliwą parę. Małżonkowie skrywają jednak przed światem tajemnicę. Kolejnymi bohaterami będą ojciec i zbuntowana nastolatka, którzy próbują na nowo stworzyć rodzinę. Pewnego dnia pod koniec wakacji ścieżki tych bohaterów skrzyżują się. Ich spotkanie będzie początkiem burzliwych i pełnych namiętności wydarzeń oraz doprowadzi do zbrodni.

TVN opisuje, że pokazanie zawiłej relacji bohaterów będzie próbą odpowiedzi na pytanie: „Jak dobrze znasz tych, których kochasz?”.

W rolach głównych występują Magdalena Boczarska, Bartłomiej Topa, Łukasz Simlat i Maria Kowalska. Pierwotnie w serialu wystąpić miała Alicja Bachleda-Curuś, ale aktorka zrezygnowała z roli z powodów osobistych.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvn-wyda-wiecej-na-jesienna-ramowke-i-marketing-miszczak-to-odroczona-inwestycja,7171258979894913a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?