SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Podaruj bliskim prawdziwe święta” w reklamach Lidla (wideo)

Lidl Polska rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową związaną z Bożym Narodzeniem. Przygotowały i realizują ją agencja GPD Agency i dom mediowy Havas Media.

Narratorem i głównym bohaterem spotu z kampanii jest mężczyzna, który wracając z Lidla z torbą zakupów zastanawia się, dlaczego dorosłe osoby tak dobrze wspominają Boże Narodzenie ze swojego dzieciństwa.

- Czy dlatego, że zawsze wspólnie sklejaliście łańcuchy? Może to lepienie pierogów z babcią? Albo zapach pierników, robionych do późna w nocy? I najprawdziwsze pachnące sianko. A może mama śpiewająca kolędy i tata mruczący coś nieśmiało po nosem? - zastanawia się.

- Nikt wie dokładnie, ale spróbuj w te Święta zrobić choć trzy takie rzeczy, a przekonasz się, że Twoje dzieci też zapamiętają je na całe życie. Podaruj bliskim prawdziwe Święta - zachęca mężczyzna.

 

Działania reklamowe Lidla obejmują m.in. telewizję, internet oraz prasę. Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa GPD Agency, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Havas Media.

Od półtora roku Lidl promuje się pod hasłem „Więcej na radość z życia”. Od sierpnia br. reklamuje produkty żywnościowe z obniżoną zawartością soli i cukru (w tej kampanii znów występuje Karol Okrasa), a na początku listopada wprowadził do sprzedaży kolekcję odzieży sportowej Crivit Pro, której ambasadorką reklamową została biegaczka narciarska Justyna Kowalczyk.

Lidl Polska jest jednym z największych marketerów. W pierwszych trzech kwartałach br. cennikowe wydatki reklamowe firmy w mediach pozainterenetowych wyniosły 629,9 mln zł, 15 proc. więcej niż rok wcześniej (według danych Kantar Media).

Dołącz do dyskusji: „Podaruj bliskim prawdziwe święta” w reklamach Lidla (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Chyba_ty
No niby się starali, ale spot słaby i umknie w bloku reklamowym 1000 podobnych reklam majonezów i czekolad
odpowiedź