„Podaruj bliskim prawdziwe święta” w reklamach Lidla (wideo)

Lidl Polska rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową związaną z Bożym Narodzeniem. Przygotowały i realizują ją agencja GPD Agency i dom mediowy Havas Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Podaruj bliskim prawdziwe święta” w reklamach Lidla (wideo)

Narratorem i głównym bohaterem spotu z kampanii jest mężczyzna, który wracając z Lidla z torbą zakupów zastanawia się, dlaczego dorosłe osoby tak dobrze wspominają Boże Narodzenie ze swojego dzieciństwa.

- Czy dlatego, że zawsze wspólnie sklejaliście łańcuchy? Może to lepienie pierogów z babcią? Albo zapach pierników, robionych do późna w nocy? I najprawdziwsze pachnące sianko. A może mama śpiewająca kolędy i tata mruczący coś nieśmiało po nosem? - zastanawia się.

- Nikt wie dokładnie, ale spróbuj w te Święta zrobić choć trzy takie rzeczy, a przekonasz się, że Twoje dzieci też zapamiętają je na całe życie. Podaruj bliskim prawdziwe Święta - zachęca mężczyzna.

 

Działania reklamowe Lidla obejmują m.in. telewizję, internet oraz prasę. Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa GPD Agency, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Havas Media.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/lidl-pay-jak-dziala,7170808413423233a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej