SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Podkarpacie i Biedronka w kampanii piwa Leżajsk (wideo)

W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa piwa Leżajsk (Grupa Żywiec). Akcję - prowadzoną pod hasłem „Jest Leżajsk, jest dobrze” - przygotowały agencja Opus B i dom mediowy Macroscope OMD.

Startująca właśnie kampania Leżajska podkreśla, że piwo to pochodzi z Podkarpacia, a w całej Polsce jest dostępne w sklepach Biedronka. Spot pod hasłem „Jest Leżajsk, jest dobrze” pokazuje ogrodową scenkę mającą odzwierciedlać naturę, spokój i niespieszny styl życia związane z tą marką.


30-sekundowa reklama od 6 lutego jest pokazywana w największych kanałach ogólnopolskich. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Opus B, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Macroscope OMD. Grupa Żywiec nie podaje, jak długo będzie prowadzona ta akcja.

Dołącz do dyskusji: Podkarpacie i Biedronka w kampanii piwa Leżajsk (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ja
niestety mam wrazenie ze Lezajsk, Tyskie, Zywiec, Okocim, Henieken, Carsberg, Krolewskie itp itd nie roznia sie smakiem.Najpierw male lokalne browary rozwalono aby powstaly korporacje, a teraz gdy konsumenci tesknia za innym smakiem, na nowo sie takie browary tworza a korporacje zapewniaja ze ich piwo jest naj....bo.....i tak rynek to zweryfikuje.
odpowiedź
User
mariusz
Czy czasem to hasło (jest leżajsk jest dobzre) nie było wykorzystywane wczesniej przez Żywca??? tak mi coś po głowie chodzi...
odpowiedź
User
TT
Przerażająco straszne.
odpowiedź