Podróż z Napoleonem po kuchni francuskiej w nowej reklamie Carrefour

W nowej reklamie Carrefoura brand hero marki - Napoleon - zaprasza w podróż po kuchni francuskiej. Za kampanię odpowiadają agencja Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, studio Dobro, Platige Image oraz Arena Media.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Podróż z Napoleonem po kuchni francuskiej w nowej reklamie Carrefour

Najnowszy spot hipermarketów Carrefour promuje serię produktów Reffletes de France, która dostępna jest na wyłączność w ponad 800 sklepach sieci w całej Polsce. W ofercie znajdują się dżemy, przetwory, francuskie sery czy wędliny. Bohaterem spotu jest Napoleon, brand hero marki, w którego wciela się Jacek Braciak.

Spot emitowany jest w internecie i stanowi kolejną odsłonę kampanii Carrefour z Napoleonem w roli głównej. W poprzednich bohater promował m.in. piwo oraz elementy wyprawek szkolnych.

Agencja Saatchi & Saatchi Interactive Solutions odpowiada za stworzenie strategii i konceptu kreatywnego oraz realizację kompleksowej kampanii 360 dla Carrefour. Obejmuje ona emisję spotów w telewizji, radiu, a także aktywności w internecie i social mediach marki. Kampania wspierana jest w newsletterze, aplikacji mobilnej i materiałach POS.

Reżyserem spotu jest Sebastian Pańczyk, za produkcję odpowiada dom produkcyjny Dobro. Postprodukcją zajęło się studio Platige Image, zakup mediów powierzono Arena Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję