Podsumowanie akcji 'Zmień kraj. Idź na wybory'

W niedzielę zakończyła się 'profrekwencyjna' kampania 'Zmień kraj.Idź na wybory', której najważniejszym elementem była stronainternetowa www.21pazdziernika.pl. Zdaniem organizatorów akcjazakończyła się sukcesem.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W ciągu niespełna dwóch tygodni trwania kampanii, stronęodwiedziło ponad 310 tys. unikalnych użytkowników, którzy dokonaliblisko miliona odsłon witryny. Internauci aktywnie wzięli udziałtakże w akcji kreowania bannerów internetowych - powstało ponad 51tys. bannerów zachęcających do udziału w wyborach.

- Dla porównania - w lutym i marcu portal gazeta.plprzeprowadził gigantyczną (telewizja, outdoor, internet, silnapromocja na portalu) dwumiesięczną kampanię "Kto reklamujegazeta.pl", z wysokimi nagrodami pieniężnymi. Przez dwa miesiąceinternauci tworzyli bannery. I stworzyli wtedy prawie o połowęmniej - niespełna 30 tys. bannerów - informuje w komunikacieagencja interaktywna Tribal DDB, która przygotowała witrynęwww.21pazdziernika.pl.

- Najlepszym dowodem na sukces kampanii był tłok przy urnach.54% to najwyższa frekwencja od czasu wyborów w 1989 roku. Do tegokolejki w lokalach wyborczych, brakujące karty do głosowania,przedłużenie ciszy wyborczej i bardzo wysoka frekwencja wśródmłodych ludzi (18-28), którzy byli głównym adresatem kampanii. Mamynadzieję, że choć odrobinę przyczyniliśmy się do tych sukcesów -mówi z uśmiechem Michał Rutkowski, dyrektor generalny TribalDDB.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?