SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Podsumowanie akcji 'Zmień kraj. Idź na wybory'

W niedzielę zakończyła się 'profrekwencyjna' kampania 'Zmień kraj.Idź na wybory', której najważniejszym elementem była stronainternetowa www.21pazdziernika.pl. Zdaniem organizatorów akcjazakończyła się sukcesem.

W ciągu niespełna dwóch tygodni trwania kampanii, stronęodwiedziło ponad 310 tys. unikalnych użytkowników, którzy dokonaliblisko miliona odsłon witryny. Internauci aktywnie wzięli udziałtakże w akcji kreowania bannerów internetowych - powstało ponad 51tys. bannerów zachęcających do udziału w wyborach.

- Dla porównania - w lutym i marcu portal gazeta.plprzeprowadził gigantyczną (telewizja, outdoor, internet, silnapromocja na portalu) dwumiesięczną kampanię "Kto reklamujegazeta.pl", z wysokimi nagrodami pieniężnymi. Przez dwa miesiąceinternauci tworzyli bannery. I stworzyli wtedy prawie o połowęmniej - niespełna 30 tys. bannerów - informuje w komunikacieagencja interaktywna Tribal DDB, która przygotowała witrynęwww.21pazdziernika.pl.

- Najlepszym dowodem na sukces kampanii był tłok przy urnach.54% to najwyższa frekwencja od czasu wyborów w 1989 roku. Do tegokolejki w lokalach wyborczych, brakujące karty do głosowania,przedłużenie ciszy wyborczej i bardzo wysoka frekwencja wśródmłodych ludzi (18-28), którzy byli głównym adresatem kampanii. Mamynadzieję, że choć odrobinę przyczyniliśmy się do tych sukcesów -mówi z uśmiechem Michał Rutkowski, dyrektor generalny TribalDDB.

Dołącz do dyskusji: Podsumowanie akcji 'Zmień kraj. Idź na wybory'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl