SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Podwójna natura' w kampanii kawy Astra

Pod hasłem "Podwójna natura" rozpoczęła się kampania reklamowa kawyAstra. Akcja obejmuje prasę, radio telewizję i outdoor wWielkopolsce.

Ruszająca właśnie kampania reklamowa kawy AstraNiskodrażniąca opiera się na claimie "Podwójna natura"rozwiniętym w sloganie "Anielsko delikatna, piekielnie dobra" iodzwierciedlonym w kreacji graficznej. Ma to podkreślaćparadoksalny charakter produktu jako zdrowej używki. Jednocześnieprzekaz wspiera wprowadzenie na rynek nowego opakowania typuvacuum.

astra

Akcja jest prowadzona w Wielkopolsce, obejmując prasę ("Naj","Przyjaciółka", "Vita", w "Poradnik Handlowca", "Polska GłosWielkopolski"), radio, lokalną telewizję, outdoor (siatkiwielkoformatowe, billboardy, cityscrolle, citylighty, plakaty,standy, roll-upy, ściany pop) oraz nośniki w autobusach. Kreacjękampanii - zaplanowanej na cały wrzesień - przygotowała agencjaMorski Studio Graficzne, która współpracowała również z PPK Astraprzy zakupie mediów.

Dołącz do dyskusji: 'Podwójna natura' w kampanii kawy Astra

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl