SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Podwójna natura' w kampanii kawy Astra

Pod hasłem "Podwójna natura" rozpoczęła się kampania reklamowa kawy Astra. Akcja obejmuje prasę, radio telewizję i outdoor w Wielkopolsce.

Ruszająca właśnie kampania reklamowa kawy Astra Niskodrażniąca opiera się na claimie "Podwójna natura" rozwiniętym w sloganie "Anielsko delikatna, piekielnie dobra" i odzwierciedlonym w kreacji graficznej. Ma to podkreślać paradoksalny charakter produktu jako zdrowej używki. Jednocześnie przekaz wspiera wprowadzenie na rynek nowego opakowania typu vacuum.

astra

Akcja jest prowadzona w Wielkopolsce, obejmując prasę ("Naj", "Przyjaciółka", "Vita", w "Poradnik Handlowca", "Polska Głos Wielkopolski"), radio, lokalną telewizję, outdoor (siatki wielkoformatowe, billboardy, cityscrolle, citylighty, plakaty, standy, roll-upy, ściany pop) oraz nośniki w autobusach. Kreację kampanii - zaplanowanej na cały wrzesień - przygotowała agencja Morski Studio Graficzne, która współpracowała również z PPK Astra przy zakupie mediów.

  • Więcej informacji:
  • Astra
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Podwójna natura' w kampanii kawy Astra

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl