Point Group: 3,74 mln zł straty netto w I kw. 2010 r., zysk przed rokiem

Platforma Mediowa Point Group miała 3,74 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2010 roku wobec 11,57 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

Strata operacyjna na poziomie grupy wyniosła 2,16 mln zł wobec 11,73 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody wyniosły 15,17 mln zł wobec 16,42 mln zł rok wcześniej.

W ujęciu jednostkowym, w I kw. 2010 roku spółka miała 18,20 mln zł straty netto wobec 7,83 mln zł zysku rok wcześniej.  

- W pierwszym kwartale główny nacisk położyliśmy na wdrożenie programu naprawczego w nowonabytej spółce AWR WPROST. Pierwsze efekty zmian już widać, udało się ograniczyć koszty, a w marcu po raz pierwszy od wielu miesięcy WPROST odnotował zysk operacyjny. Udało się również odwrócić trend spadkowy sprzedaży tygodnika, która od marca powoli rośnie. Podjęliśmy również rozmowy z uczestnikami spraw sądowych, w których stroną był lub jest tygodnik WPROST i staramy się, aby sprawy te zakończyć ugodowo i aby ich koszty dla tygodnika były jak najmniej dotkliwe” – mówi Michał M. Lisiecki, prezes PMPG SA.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?