Point One i ImpactCEE nawiązują współpracę w komunikacji Impact'24

Agencja marketingowa Point One i ImpactCEE nawiązały partnerstwo w komunikacji wydarzenia gospodarczo-technologicznego Impact'24.

artykuł sponsorowany
artykuł sponsorowany
Udostępnij artykuł:
Point One i ImpactCEE nawiązują współpracę w komunikacji Impact'24
fot. materiały prasowe

W ramach współpracy z ImpactCEE, Point One zapewni pełną obsługę działań promujących Impact’24, w tym m.in. doradztwo w doborze kanałów komunikacji, opracowanie strategii efektywnego wykorzystania wybranych nośników oraz koordynację implementacji.

- Możliwość doradzania i realizowania komunikacji dla kolejnej edycji najbardziej prestiżowego wydarzenia gospodarczo-technologicznego w naszej części Europy to wyzwanie, ale jednocześnie zaszczyt i prawdziwa satysfakcja. I nie byłbym sobą, gdybym nie dodał, że to również współpraca z fantastycznym zespołem, który realizuje Impact`24 - komentuje Albert Hanslik, który od tego roku kieruje agencją Point One.

Point One znana jest z kompleksowych realizacji kampanii dla klientów wykorzystujących pełne spektrum kanałów mediowych i nie inaczej jest w tym przypadku.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/impact-24-polski-kongres-o-swiatowym-rozmachu,7169470956902017a ##

Z kolei dzięki współpracy Point One z New Age Media (Cinema City), AMS i Adrino z grupy Dirlango, agencja stworzyła kompleksową strategię komunikacji Impact’24. Pierwsze działania w ramach kampanii, która wystartowała we wrześniu br., obejmują komunikację w holach kin Cinema City w Polsce oraz kampanie outdoor AMS w największych miastach kraju.

W ramach kampanii oraz współpracy z New Age Media (Cinema City) Impact'24 będzie promowany nie tylko w Polsce, ale także w innych krajach Europy, takich jak Czechy, Słowacja, Bułgaria, Rumunia i Węgry.

9. edycja Impact odbędzie się15-16 maja 2024 roku w Poznaniu

Impact to wydarzenie, którego celem jest wspieranie wymiany wiedzy i doświadczenia między ekspertami z różnych dziedzin życia. Jego tematyka obejmuje obszary takie jak m.in. biznes, gospodarka, geopolityka, innowacje, ekologia, kultura i sztuka.

W przyszły roku odbędzie się 9. edycja wydarzenia. Będzie się odbywać w Poznaniu w okresie od 15 do 16 maja 2024 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"