Polacy przy okazji Tour de Pologne bardziej interesują się kolarstwem

37 proc. osób zainteresowanych sportem przyznaje, że oglądało transmisje z zawodów kolarskich, a 9 proc. - że osobiście uczestniczyło jako widz w takich zawodach. Tour de Pologne to jedna z najlepiej rozpoznawalnych imprez sportowych przez Polaków - wynika z badania Sponsoring Monitor 2019 ARC Rynek i Opinia.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Polacy przy okazji Tour de Pologne bardziej interesują się kolarstwem

Kolarstwem interesuje się ok. 9 proc. Polaków. Jednocześnie to właśnie wyścig kolarski jest jedną z bardziej rozpoznawalnych imprez sportowych. O Tour de Pologne słyszało 84 proc. badanych. Co więcej, wysoki odsetek osób (64 proc.) spotkał się również z reklamami firm sponsorującymi to wydarzenie.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/77-tour-de-pologne-gdzie-ogladac-plan-transmisji ##

37 proc. osób zainteresowanych sportem przyznaje, że oglądało transmisje z zawodów kolarskich.

grafika

- Kolarstwo tym się wyróżnia na tle pozostałych dyscyplin, że można je oglądać nie tylko w telewizji, lecz również na żywo, bez konieczności dojazdu np. na stadion. Trasa Tour de Pologne na przykład wiedzie przez szereg miasteczek i wsi, co oznacza, że ich mieszkańcy, którzy pewnie na co dzień nie mają możliwości bezpośredniego kontaktu z takimi zawodami, w łatwy sposób mogą stać się bezpośrednimi kibicami. Kolarstwo było z pewnością bardziej popularne w latach 70-tych i 80-tych, ale i teraz jest doceniane przez kibiców, tym bardziej, że jest to dyscyplina atrakcyjna również wizualnie - ocenia dr Adam Czarnecki z ARC Rynek i Opinia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej