Polcard ma nowe logo i zmienia się w First Data Polcard

First Data Polska zaprezentował nowe logo swojej marki Polcard, agenta rozliczeniowego i dostawcy usług przetwarzania płatności. Jest ono wyrazem silniejszej integracji z korporacją działającą na rynku elektronicznych płatności.

km
km
Udostępnij artykuł:

Polcard stał się częścią globalnej grupy First Data Corporation w 2007 roku. Wtedy też nastąpiła zmiana nazwy spółki, ale w komunikacji zachowana została nazwa Polcard jako marka usług świadczonych dla akceptantów kart płatniczych.

"Dla uczczenia dwudziestej rocznicy działalności Polcard postanowiliśmy wzbogacić tą markę wartością marki First Data. I tak powstała marka "First Data Polcard", która od teraz wspierać będzie naszą działalność. Nowe logo jest odzwierciedleniem połączenia dwóch doświadczeń – lokalnego i globalnego – i doskonale przekazuje najważniejsze wartości naszej korporacji: być blisko klienta (...)" - stwierdził Janusz Diemko, prezes zarządu First Data Polska.

Nowe logo zostało przygotowane przez korporację First Data. Znak graficzny w nowej szacie zostanie wykorzystany na stronie internetowej firmy, we wszystkich dokumentach, materiałach handlowych i eksploatacyjnych. Sukcesywnie będą wymieniane naklejki na drzwiach punktów handlowo-usługowych oraz logo na ekranie terminali.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day