SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Policjantki i policjanci” hitem TV4. Ogromny wzrost widowni i wygrana z TVP2

Trzeci sezon docu-crime „Policjantki i policjanci” oglądało jesienią br. w TV4 o 640 tys. osób więcej niż emitowaną rok temu pierwszą serię produkcji. W czasie nadawania serialu Czwórka nie tylko znokautowała TV Puls i TVN7, ale wygrała też z TVP2. Wpływy z reklam wyniosły 5 mln zł.

Bohaterowie serialu „Policjantki i policjanci” Bohaterowie serialu „Policjantki i policjanci”

Średnia widownia trzeciej edycji serialu „Policjantki i policjanci” wyniosła 1,45 mln osób. Przełożyło się to na 10,08 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 10,16 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Produkcja na antenie Czwórki pokazywana była od poniedziałku do czwartku o godz. 19.00 w okresie od 31 sierpnia br. do 26 listopada br.

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek z 23 listopada br. Oglądało go 1,89 mln osób.

 

Wszyscy 4+

Data

AMR

SHR%

23-11-2015

1 889 418

12,10%

09-11-2015

1 813 398

11,53%

04-11-2015

1 747 869

11,22%

Dla porównania, średnia widownia pierwszego sezonu produkcji, emitowanego jesienią ub.r., wyniosła 817 tys. osób. Przełożyło się to odpowiednio na 5,49 proc. i 6,15 proc. udziału w rynku.

W czasie emisji „Policjantek i policjantów” TV4 bezkonkurencyjnie wygrała walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami w rynku. Słabsze wyniki odnotowały: TV Puls („Pingwiny z Madagaskaru”; 1,76 proc.) i TVN7 („Dr. House”; 1,33 proc.). Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Kryminalna produkcja miała też zdecydowanie lepsze wyniki oglądalności niż TVP2, której udział w paśmie emisji „Policjantek i policjantów” wyniósł 6,6 proc. Dwójka w tym czasie nadawała teleturniej „Jeden z dziesięciu” i powtórki „Barw szczęścia”.

 

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

TV4 - Policjantki i policjanci

1 454 495

10,08%

10,16%

TVP2

952 685

6,60%

5,11%

TV Puls

254 017

1,76%

2,42%

TVN7

192 552

1,33%

2,27%

Wpływy reklamowe Czwórki z emisji serialu wyniosły 5,07 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Policjantki i policjanci” to serial docu-crime opowiadający o życiu i pracy czwórki policjantów z wydziału prewencji. Jego producentem wykonawczym jest ATM Grupa. Kolejny sezon produkcji widzowie TV4 zobaczą wiosną przyszłego roku.

Dołącz do dyskusji: „Policjantki i policjanci” hitem TV4. Ogromny wzrost widowni i wygrana z TVP2

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Staszek
Niesamowity sukces TV4.
0 0
odpowiedź
User
ja
Niech sobie teraz TVN strzeli w kolano z rezygnacji W-11, które miało znacznie większą oglądalność niż to. Było likwidować coś co było dobre? A teraz takie gnioty powstają w TVN,że z łatwością nawet TV4 je pokona (chodzi o paragnioty). TVN pływa na dnie.
0 0
odpowiedź
User
ja_to_ja
5 milionów (minus rabaty) za reklamy przy 50 odcinkach?! Tani w produkcji ten produkt ATMu, bardzo tani! :)
0 0
odpowiedź