SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polki nie okazały się przebojowe

W miniony weekend zadebiutowały trzy nowe programy rozrywkowe Telewizji Polskiej. Ilu widzów zainteresowały?

W sobotę o godz. 20.55 TVP2 nadała pierwszy odcinek show „Przebojowe Polki”. Zmagania pań w studiu nie cieszyły się jednak dużą popularnością. Program obejrzało bowiem raptem 1,48 mln widzów, a udziały Dwójki w czasie emisji wyniosły 9,01 proc. – wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Z takimi wynikami publiczny kanał został daleko w tyle z konkurencją. Prym w tym paśmie wiódł Polsat, nadający „Jak Oni śpiewają”, którego widownia wyniosła ponad 5,3 mln, a drugą i trzecią lokatę zajęły TVP1 i TVN.
 


Wszyscy 4+

Data
AMR AMR % SHR %
10-03-2007 PRZEBOJOWE POLKI - TVP2 1 485 001 4,13% 9,01%

Polsat 5 328 546 14,81% 32,32%

TVP1 4 062 231 11,29% 24,64%

TVN 3 162 663 8,79% 19,18%

Znacznie lepszy wynik zanotował inny Dwójkowy debiutant – program rozrywkowy „Smaczne Go”, który w sobotnie popołudnie o godz. 15.00 przeciągnął przed ekrany więcej niż co czwartego telewidza. W sumie kulinarne rozgrywki obejrzało 2,38 mln osób, co dało nadającej show Dwójce pozycję lidera pasma, przed Jedynką, TVN i wyjątkowo słabym o tej porze Polsatem, który emitował wtedy m.in. inny kulinarny show - amerykański „Hell’s Kitchen”.
 

Wszyscy 4+

Data
AMR AMR % SHR %
10-03-2007 SMACZNE GO! - TVP2 2 379 441 6,61% 26,96%

TVP1 1 538 170 4,28% 17,43%

TVN 1 480 937 4,12% 16,78%

Polsat 725 000 2,02% 8,21%

Najlepszy wynik spośród trzech weekendowych nowości zanotował natomiast niedzielny program Jedynki „Rodzina jak z nut”, który tuż po „Teleexpressie” zgromadził przed odbiornikami ponad 4 mln widzów, a jego udziały wyniosły 29,16 proc. W czasie emisji widowiska z rywalizującymi muzykalnymi rodzinami, TVP1 była oczywiście liderem pasma, wyprzedzając TVP2, Polsat i TVN.
 


Wszyscy 4+

Data
AMR AMR % SHR %
11-03-2007 RODZINA JAK Z NUT - TVP1 4 068 986 11,31% 29,16%

TVP2 2 577 734 7,16% 18,47%

Polsat 2 353 063 6,54% 16,86%

TVN 1 306 203 3,63% 9,36%
Wszystkie trzy nowości TVP gorzej niż u ogółu oglądających telewizję radziły sobie w grupie widzów w wieku 16-49 lat. Tutaj „Rodzina jak z nut” zanotowała udziały na poziomie 25,56 proc., „Smaczne Go” - 23,08 proc., zaś „Przebojowe Polki” osiągnęły jedynie 5,82 proc. udziału.
 


16 - 49

Data
AMR AMR % SHR %
10-03-2007 PRZEBOJOWE POLKI 443 334 2,34% 5,82%
10-03-2007 SMACZNE GO! 815 552 4,31% 23,08%
11-03-2007 RODZINA JAK Z NUT 1 587 341 8,39% 25,56%

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Polki nie okazały się przebojowe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl