Połowa Amerykanów z małymi dziećmi to subskrybenci Disney+. Efekt koronawirusa

50 procent gospodarstw domowych w USA z dziećmi poniżej 10 lat posiada abonament w serwisie Disney+ - wynika z danych firmy Ampere Analysis. Według analityków rosnąca liczba subskrypcji w tym segmencie odbiorców to efekt koronawirusa i pozostawania w domach coraz większej liczby dzieci, dla których Disney+ ma bogatą ofertę filmową.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Połowa Amerykanów z małymi dziećmi to subskrybenci Disney+. Efekt koronawirusa

Serwis VOD Disney+ zadebiutował 12 listopada 2019 r., w pierwszej kolejności był jednak dostępny jedynie w trzech krajach: USA, Kanadzie i Holandii. Później usługa pojawiła się również w Australii, Nowej Zelandii i Puerto Rico.

W styczniu br. zapowiedziano że 24 marca Disney+ pojawi się w ośmiu krajach europejskich. To tydzień wcześniej niż zakładano. Na liście są między innymi Wielka Brytania, Francja, Hiszpania, Włochy i Niemcy.

Dzieci napędzają subskrypcje

Teraz firma Ampere Analysis zdradziła statystyki dotyczące użytkowników Disney+ w Stanach Zjednoczonych w I kwartale 2020 r. Dane oparto na badaniu 4 tys. dorosłych Amerykanów korzystających z internetu.

Z analiz wynika że obecnie 50 proc. gospodarstw domowych w USA w których wychowują się dzieci poniżej 10 lat posiada abonament w Disney+. Z kolei 42 proc. rodzin z dziećmi poniżej 18. roku życia to subskrybenci nowego serwisu Disneya.

Okazuje się, platforma Disney+ jest także popularna wśród Amerykanów w przedziale wiekowym 18-24 lata – 42 proc. z nich posiada konto w serwisie.

Disney+ zyskuje na koronawirusie

Analitycy Ampere Analysis wskazują, że we wspomnianym przedziale rodzin z małymi dziećmi dynamiczny wzrost subskrypcji nastąpił w ciągu kilku ostatnich tygodni. Zdaniem ekspertów wpływ na to ma pandemia koronawirusa, która w Stanach Zjednoczonych zatrzymała w domach wiele dzieci, a rodzice widzą w Disney+ dobre źródło rozrywki dla najmłodszych.

Ampere zaznacza, że w przyszłości liczba abonentów wychowujących małe dzieci może wzrosnąć nie tylko w USA, ale także na nowych rynkach gdzie ma się pojawić Disney+, bowiem oferta serwisu będzie się powiększać. Na potrzeby platformy w fazie produkcji jest obecnie 56 filmów i seriali, z czego 15 to pozycje przeznaczone dla najmłodszych lub mieszczące się w gatunku kina familijnego.

W Polsce serwis Disney+ będzie dostępny dopiero w 2021 r., co Disney potwierdził niedawno po mylnej informacji, że platforma zadebiutuje na naszym rynku latem 2020.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski