„Polowanie na Przyjemność” w kampanii Magnum Double Chocolate

W internecie trwa kampania reklamowa wprowadzająca na rynek lody Magnum Double Chocolate (Unilever). Akcję przygotowała agencja Tribal DDB Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Internetowa kampania wspierająca wprowadzenie do sprzedaży Magnum Double Chocolate, nowego smaku lodów Magnum, jest oparta na stronie mymagnum.pl, na której oprócz informacji o tym produkcie znajduje się gra „Polowanie na Przyjemność”. Ponadto akcja obejmuje konkurs „Poszukiwacze Przyjemności”, któremu poświęcona jest strona mymagnumkonkurs.pl.

grafika

Oba serwisy są wspierane reklamami banerowymi na stronach o różnej tematyce. Cała kampania rozpoczęła się 4 maja, a potrwa do 26 czerwca. Przygotowaniem obu stron i ich reklam zajęła się agencja Tribal DDB Warszawa.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]