SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polsat Cafe i Polsat Play liderami wzrostu

Najpopularniejszymi kanałami lifestylowymi w lutym były TVN Style i TVN Turbo. Największy wzrost udziałów zanotowały jednak Polsat Cafe i Polsat Play – wynika z danych AGB Nielsen Media Research.

Wśród ogółu widzów pierwsze miejsce wśród kanałów lifestylowych przypadło w lutym TVN Style z 0,43 proc. udziału w rynku. Drugi był kanał TVN Turbo z 0,35 proc. udziału. Liderami wzrostu były Polsat Cafe (0,14 proc. udziału i wzrost o 41,2 proc.) oraz Polsat Play (0,15 proc. udziału i wzrost o 31,9 proc.). Najwięcej straciła kuchnia.tv (0,09 proc. udziału; spadek o 26 proc.).

KANAŁY LIFESTYLOWESHR% (4+)
Kanał2010 luty2009 luty
TVN Style0,4310,434
TVN Turbo0,3570,393
Zone Club0,1690,211
Polsat Play0,1530,116
Polsat Cafe0,1370,097
BBC Lifestyle0,0980,118
kuchnia.tv0,0850,116
Fashion0,0390,031
Domo0,0330,034


Wyniki w komercyjnej grupie docelowej kształtują się podobnie. Najlepsze wyniki w lutym zanotowały TVN Turbo i TVN Style (odpowiednio 0,58 proc i 0,53 proc. udziału). Jako jedyne swój udział poprawiły Polsat Cafe i Polsat Play ( odpowiednio o 78 i 5,5 proc.). Największy spadek zanotował kanał Fashion TV (minus 64 proc.). 

KANAŁY LIFESTYLOWESHR% (16-49)
Kanał2010 luty2009 luty
TVN Turbo0,5810,629
TVN Style0,5350,555
Zone Club0,1980,280
Polsat Cafe0,1840,103
Polsat Play0,1730,164
BBC Lifestyle0,1310,169
kuchnia.tv0,0610,124
Domo0,0480,060
Fashion0,0190,053


 

Dołącz do dyskusji: Polsat Cafe i Polsat Play liderami wzrostu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl