SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polsat i TVN po 10 proc. więcej z reklam, TVP 1 i TVP 2 mniej

Polskie stacje telewizyjne w maju br. cennikowo zarobiły z reklam 2,2 proc. więcej niż przed rokiem. Wśród czołowych kanałów wzrosty przychodów reklamowych zanotowały Polsat i TVN, a spadki - TVP 1 i TVP 2.

Dane Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowane dla Wirtualnemedia.pl pokazują, że Polsat według cennika w maju zarobił na reklamach 11,8 proc. więcej niż rok wcześniej, a TVN - 9,8 proc. więcej. Wpływy reklamowe Disney Channel wzrosły aż o 26,6 proc., a TVN 24 - o 20,7 proc. Discovery Channel zarobił więcej o 11 proc., a TV 4 - o 3 proc.

>>> Rekord TVP 1 i TVP HD, TVN z najsłabszym wynikiem od lat

Za to przychody reklamowe TVP 1 spadły w skali roku o 8,1 proc., a TVP 2 - o 13,4 proc. Natomiast VIVA Polska zarobiła na reklamach aż o 23,6 proc. mniej, a AXN - o 21,6 proc.

>>> Polsat liderem w naziemnej telewizji cyfrowej

Cennikowe wpływy reklamowe stacji telewizyjnych (bez autopromocji)
 V.2012V.2011
Polsat381 930 700 zł341 691 060 zł
TVN367 149 563 zł334 285 843 zł
TVP 1174 409 698 zł189 853 649 zł
TVP 2123 405 599 zł142 441 440 zł
VIVA Polska40 834 500 zł53 472 740 zł
Disney Channel39 698 075 zł31 365 590 zł
AXN36 024 235 zł45 940 175 zł
TVN 2434 541 681 zł28 614 095 zł
TV 434 272 679 zł33 264 040 zł
Discovery Channel34 029 820 zł30 646 200 zł
monitorowane stacje razem1 550 346 796 zł1 516 197 034 zł

Dołącz do dyskusji: Polsat i TVN po 10 proc. więcej z reklam, TVP 1 i TVP 2 mniej

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Korespondent z Zamku Wildstein
Nic się nie stało, TVP, nic sie nie staaaaaałoooooo, 34 miliony zleciaaaaało ! 10 lat temu na osi KRRiTv - TVP był układ Braun - Dworak, teraz jest Dworak - Braun. Mówi wam to coś...?
odpowiedź