Polsat i TVN po 10 proc. więcej z reklam, TVP 1 i TVP 2 mniej

Polskie stacje telewizyjne w maju br. cennikowo zarobiły z reklam 2,2 proc. więcej niż przed rokiem. Wśród czołowych kanałów wzrosty przychodów reklamowych zanotowały Polsat i TVN, a spadki - TVP 1 i TVP 2.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:

Dane Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowane dla Wirtualnemedia.pl pokazują, że Polsat według cennika w maju zarobił na reklamach 11,8 proc. więcej niż rok wcześniej, a TVN - 9,8 proc. więcej. Wpływy reklamowe Disney Channel wzrosły aż o 26,6 proc., a TVN 24 - o 20,7 proc. Discovery Channel zarobił więcej o 11 proc., a TV 4 - o 3 proc.

Za to przychody reklamowe TVP 1 spadły w skali roku o 8,1 proc., a TVP 2 - o 13,4 proc. Natomiast VIVA Polska zarobiła na reklamach aż o 23,6 proc. mniej, a AXN - o 21,6 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK