SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polsat i TVN tracą, udany tydzień TVP

W zeszłym tygodniu na pozycji lidera oglądalności umocniła się TVP1, która także w grupie komercyjnej awansowała na pierwsze miejsce. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

fot. Shutterstock.com

fot. Shutterstock.com

Jedynka w okresie od 22 do 29 lipca br. zanotowała wzrost udziałów o 3,54 pkt. proc. do 17,33 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Na drugie miejsce spadł Polsat, którego udział w rynku zmalał o 0,44 pkt. proc. do 12,41 proc. Na trzecią pozycję awansowała Dwójka, która zyskała 1,12 pkt. proc. do 11,80 proc. Z kolei na czwarte miejsce spadła TVN (10,68 proc., po spadku o 1,00 pkt. proc.).

Już kolejny tydzień z rzędu wysokimi udziałami pochwalić się mogą stacje informacyjne. TVP INFO zanotowała jednak spadek o 0,34 pkt. proc., ale i tak jej udział pozostał na wysokim poziomie i wyniósł 4,29 proc. Udział TVN 24 wzrósł 0,02 pkt. proc. do 3,58 proc. Z kolei wynik Polsat News wzrósł o 0,05 pkt. proc. do 1,12 proc.

NAM16.07 - 22.0723.07 - 29.07
Lp.StacjaSHR %SHR %
1TVP113,79%17,33%
2Polsat12,85%12,41%
3TVP210,68%11,80%
4TVN11,68%10,68%
5TVP INFO4,99%4,65%
6TVN243,56%3,58%
7TVN72,69%2,54%
8TV42,57%2,37%
9TV PULS2,42%2,15%
10Eurosport0,56%1,32%
11Polsat21,31%1,31%
12Polsat News1,07%1,12%
13AXN1,05%1,06%
14Disney Channel1,16%1,05%
15Cartoon Network0,82%0,83%
16Kino Polska0,95%0,82%
17TVP Seriale0,85%0,78%
18Disney XD0,65%0,65%
19MiniMini0,67%0,64%
20Polo TV0,68%0,63%


W grupie 16-49 na pozycję lidera awansowała TVP1, która zyskała tutaj aż 3,00 pkt. proc. do 14,01 proc. udziału. Na drugą lokatę spadł Polsat (13,88 proc., po spadku o 0,86 pkt. proc.). Z kolei na ostatnim miejsce podium znalazła się TVN (10,72 proc., spadek o 1,23 pkt. proc.).

NAM16.07 - 22.0723.07 - 29.07
Lp.StacjaSHR %SHR %
1TVP111,01%14,01%
2Polsat14,74%13,88%
3TVN11,95%10,72%
4TVP28,57%10,69%
5TVN242,80%3,14%
6TVN72,92%2,79%
7TVP INFO2,61%2,64%
8TV42,49%2,40%
9TV PULS2,66%2,19%
10Polsat21,43%1,40%
11Eurosport0,37%1,37%
12AXN1,19%1,25%
13Polsat News0,91%1,08%
14Comedy Central1,08%1,05%
15Polo TV1,01%1,05%
16Disney Channel0,96%1,00%
17Kino Polska1,17%1,00%
18Eska TV0,90%0,89%
19TLC0,91%0,89%
20TVN Turbo0,78%0,86%
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Polsat i TVN tracą, udany tydzień TVP

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tvn24
To na pewno dzięki "Wiadomościom"!!! Widzowie włączają tv, żeby zobaczyć w jakiej sukience i z jaką torebka jest dziś Justyna Dobrosz. W omawianym tygodniu pojawiała się w ogrywkach nawet do 14 razy w jednym materiale!!! Udzieliło się zespołowi od szefa, który pcha się wszędzie, gdzie może błysnąć. Materiały w "Wiadomościach" są o reporterach, a nie o bieżących wydarzeniach. ktoś wie kto to jest Maciek Czajkowski? Kraśko powiedział, że pracował z BBC, a teraz jest w "Wiadomościach". z materiału, który zrobił z Londynu wynika, że w BBC kawę parzył...
odpowiedź
User
Zostańcie państwo z nami...
IO w Londynie, podobnie jak Euro, nie zmienią sytuacji TVP, którą ośmiesza etatystyczna nomenklatura partyjna, groteskowa obsada stanowisk, archaiczna struktura, chaotyczne i sprzeczne ze sobą komunikaty rynkowe oraz brak pomysłów programowych. Prawdziwe możliwości TVP poznamy we wrześniu lub najpóźniej na początku października. TVP2 jest już poza grą i będzie dryfować z jednocyfrowym wynikiem w obu grupach. Średnia oglądalność września TVP1 w ostatnich trzech latach w grupach: 4+ i komercyjnej, po zaokrągleniu do pierwszej cyfry po przecinku:
wrzesień 2009, 4+ 19.7% (lider), komercyjna 15.4% (3 miejsce),
wrzesień 2010, 4+ 18.3% (lider), komercyjna 15.1% (3 miejsce),
wrzesień 2011, 4+ 17.9% (lider), komercyjna 15.0% (3 miejsce),
Prognoza:
wrzesień 2012, 4+ 13.5% (3 miejsce), komercyjna - ok. 10% (3 miejsce).
odpowiedź
User
woronicz
Faktycznie, materialy polityczne w Wiadomosciach sa na zenujacym poziomie...ta kobitla z wygladem czarownicy, machajaca rekami.....zazenowany jestem, kiedy to ogladam....panie Krasko, niech pan cos z tym zrobi....naprawde zawstydzajace...
odpowiedź
User
W TVPoltruk
medioznawcy znają się na mediach. Od stycznia do czerwca 2012 r. w porównaniu do analogicznego interwału 2011 r. TVP1 i TVP2 straciły łącznie prawie 225 mln zł z rynku reklam. Jedynka straciła 114.239.130,- zł, a Dwójka 110.373.561,- zł.
odpowiedź
User
ja z in vitro..
Wole niedoskonala TVP,,,,,od tefalena, w ktorym pracuja su....i typu Grysiak, ktora nosi w torebce Pismo Swiete(sama tak mowi),lub Kalczynska, ktorej mamusia krzyczy w TVP, ze byl zamach w Smolensku....obie panie przeciw in vitro....nie moge tego zniesc....
odpowiedź