Polsat po raz pierwszy reklamuje się przy użyciu Spotify

Polski oddział Aleph zorganizował na zlecenie Telewizji Polsat kampanię na Spotify promującą powracający po 9 latach na antenę program „Must Be The Music”. Polsat po raz pierwszy wykorzystuje tę platformę muzyczną w swoich działaniach reklamowych.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Polsat po raz pierwszy reklamuje się przy użyciu Spotify

Kampania „Must Be The Music” na Spotify ma charakter wizerunkowy i jest skierowana do osób z miast liczących poniżej 200 tys. mieszkańców, w wieku 35+.

Zastosowane zostały w niej formaty overlay mobile i audio everywhere, co zapewnia szeroki zasięg i dotarcie do użytkowników w różnych porach dnia i to zarówno podczas słuchania przez nich muzyki, jak i podczas przeglądania aplikacji.

- W kampanii programu na Spotify połączona została siła telewizji i streamingu audio. Na obrandowanym profilu udostępniona została specjalnie skomponowana przez jurorów playlista inspirująca fanów do muzycznych odkryć. Kampania ta jest doskonałym przykładem na to, jak media tradycyjne mogą skutecznie łączyć się z digitalem, aby budować wielokanałowe doświadczenie dla widzów i słuchaczy - mówi Weronika Roszkowska, client partner, Spotify w polskim oddziale Aleph.

Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii promocyjnej programu zajął się iProspect (dentsu Polska). 

„Must Be The Music” nadawany jest w Polsacie w piątki o 19.55. Program wrócił na antenę z nowymi jurorami: Natalią Szroeder, Sebastianem Karpielem-Bułecką, Dawidem Kwiatkowskim i Miuoshem, reprezentującymi odmienne style muzyczne. Format prowadzą Patricia Kazadi, Maciej Rock i Adam Zdrójkowski. „Must Be The Music” jest produkowany przez Endemol Shine Polska. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"