SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

2,9 tys. widzów ogląda Polsat Rodzina. „Ojcu Świętemu śpiewajmy razem” i „Pszczółka Maja” hitami

Nowy kanał Polsat Rodzina po pierwszych dniach nadawania ogląda średnio 2,9 tys. osób. Największą widownię dotychczas zgromadził koncert „Ojcu Świętemu śpiewajmy razem” oraz kultowa animacja „Pszczółka Maja” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Średnia widownia Polsat Rodzina w okresie od 16 do 25 października 2018 roku wyniosła 2,9 tys. osób. Przełożyło się to na 0,05 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz po 0,06 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.

Przynajmniej przez 1 minutę każdego dnia nową stację obejrzało średnio 348 tys. osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 109 tys., a w 16-59 - 207,3 tys.).

Z analizy oglądalności dzień po dniu wynika, że najlepsze wyniki Polsat Rodzina miała w pierwszym dniu nadawania czyli we wtorek, 16 października br.. Wówczas stację śledziło średnio 8 tys. osób, co przełożyło się na 0,14 proc. udziału.

W rankingu najchętniej oglądanych pozycji programowych pierwsze miejsce zajął koncert „Ojcu Świętemu śpiewajmy razem”, który w dniu startu nowego kanału śledziło średnio 91,6 tys. osób, co przełożyło się na 0,62 proc. udziału.

Drugie miejsce zajęła kultowa animacja „Pszczółka Maja” z 21 października (33,5 tys. widzów; 0,26 proc. udziału).

Wśród 20 topowych pozycji najwięcej, czyli 9 miejsc zajął serial „Rodzina zastępcza”. 6 lokat przypadło „Pszczółce Mai”.

Polsat Rodzina rozpoczął nadawanie we wtorek, 16 października br. o godz. 7.00 rano - data startu kanału została wybrana w związku z 40. rocznicą wyboru Karola Wojtyły na papieża. Jego program skupia się na wartościach ważnych dla rodziny i tematach chrześcijańskich. W ramówce znajdują się m.in. filmy familijne i bajki dla dzieci. Na razie większość programu stanowią powtórki z archiwum Telewizji Polsat, ale w ofercie znajdują się również autorskie formaty: poradnikowy program „Mamma mia!”, publicystyczny cykl „Wszystko, co chcielibyście wiedzieć”, czy transmisje mszy świętej.

Telewizja Polsat otrzymała od KRRIT 10-letnią koncesję na nadawanie tego kanału na satelicie i w kablówkach. Stacja nadawania jest m.in. w Cyfrowym Polsacie, UPC czy Netii. Kanał jest emitowany w systemie High Definition.

W minionym półroczu grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat zanotowała 4,95 mld zł przychodów ze sprzedaży i 523,6 mln zł zysku netto. Firma miała sprzedanych 16,7 mln jednostkowych usług (2,6 proc. więcej niż rok wcześniej) i 5,72 mln abonentów (po spadku o 1,6 proc. w skali roku).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 2,9 tys. widzów ogląda Polsat Rodzina. „Ojcu Świętemu śpiewajmy razem” i „Pszczółka Maja” hitami

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
,,,
Kolejny kanal z powtorkami
36 11
odpowiedź
User
polonista
Przestańcie z tą kultowością! Już nawet Świeżaki z Biedronki są kultowe. Bez przesady!
36 11
odpowiedź
User
rozbawiony
Widownia imponująca. Tylko 2,9 tys.
Kolejny kanał z powtórkami, byle mieć miejsce na upychanie reklam.
34 11
odpowiedź
User
zed
Moje okno ogląda dziennie niewiele mniej przechodniów. Ale jak dadzą Kiepskich, to im się zmieni.
37 11
odpowiedź
User
Hehehehe
Hehehehehehehehehehehehe
20 11
odpowiedź