Polsat Media rusza ze sprzedażą spotów wyborczych

Biuro reklamy Polsat Media rozpoczęło sprzedaż i materiałów wyborczych w wybranych stacjach tv i serwisach internetowych, m.in. na antenach Polsatu i Polsatu News. Najdroższy spot kosztuje 37,7 tys. zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Polsat Media sprzedaje audycje i materiały wyborcze na antenach Polsatu, Polsatu News, kanału Wydarzenia24, TV Puls, Puls 2, Telewizji WP, telewizji w Polsce.pl oraz serwisów internetowych znajdujących się w ofercie Polsat Media Online.

W Polsacie emisja materiałów wyborczych możliwa jest codziennie, w kilkunastu blokach. Spoty wyborcze mogą być emitowane m.in. przy wieczornej prognozie pogody oraz przy filmach i najpopularniejszych programach oraz serialach emitowanych w stacji.

Najwięcej, bo 37,7 tys. zł (cena netto, bez rabatów dla spotu 30-sek) trzeba zapłacić za emisję spotu w niedzielnym paśmie kabaretowym po g. 20.

31,1 tys. zł kosztuje emisja reklamy wyborczej w poniedziałkowym paśmie filmowym "Mega Hit", a 26,2 tys. zł - przy programie "Temptation Island Polska".

Stawka dla emisji przy "Ninja Warrior Polska" wynosi 24,7 tys. zł, a przy serialu "Przyjaciółki" - 21,8 tys. zł.

We wrześniu Polsat pokaże filmy "Kevin sam w domu" ( wieczorem 2 września br.) i "Kevin sam w Nowym Jorku" (9 września br.) - spot wyborczy przy nich kosztuje 23,5 tys. zł.

Na antenie kanału informacyjnego Polsat News spoty wyborcze będą emitowane w kilku pasmach w ciągu dnia, m.in. w paśmie "W rytmie dnia" oraz przy programach "Raport dnia", "Punkt widzenia" oraz przy prognozie pogody.

Spoty kosztują od kilkuset złotych do maksymalnie 2,2 tys. zł - najwyższa stawka dotyczy emisji przed programem wieczornego programu "Raport dnia".

Polsat Media jako pierwsze biuro reklamy tv podało cennik emisji spotów wyborczych.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję