Polsat szykuje konkurencję dla programów TVN i TVP2. Jest zielone światło

Władze Telewizji Polsat dały zielone światło do realizacji jesienią tego roku telewizji śniadaniowej - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Prace nad programem, które będzie konkurencją dla “Dzień dobry TVN” i “Pytania na śniadanie”, uległy ostatnio przyspieszeniu - usłyszeliśmy w stacji.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
Polsat szykuje konkurencję dla programów TVN i TVP2. Jest zielone światło

Wprowadzenie śniadaniówki do Polsatu to pomysł Edwarda Miszczaka, który od stycznia 2023 r. jest wiceprezesem i dyrektorem programowym Polsatu. - Prace trwają. Szczegóły pozostają tajemnicą - powiedział nam Miszczak, pytany o program śniadaniowy w zeszłym tygodniu. 

Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, jest już zgoda władz stacji, by program wprowadzić na antenę z początkiem jesiennej ramówki. Dotąd przeciwna była temu rada nadzorcza firmy. Pracami nad śniadaniówką kieruje Luiza Zając, do sierpnia 2022 r. producentka „Dzień dobry TVN”. Plan zakłada emisję morning show trzy razy w tygodniu - w piątki, soboty i niedziele.

Telewizja Polsat musi przygotować studio i znaleźć prowadzących. Prawdopodobnie stacja postawi głównie na swoje gwiazdy, ale niewykluczone, że będą transfery. Na rynku jest kilku prowadzących do wzięcia. To m.in. prezenterzy, którzy do stycznia br. byli gospodarzami „Pytania na śniadanie". Telewizja Polska po zmianie władz, zdecydowała, że usunie z programu wszystkie dotychczasowe pary gospodarzy, zastępując je nowymi osobami.

Polsat może przejąć część byłych widzów “Pytanie na śniadanie”

Po wymianie obsady nastąpił spadek widowni „Pytania na śniadanie”, co oznacza, że jest teraz najlepszy moment na wprowadzenie nowego magazynu śniadaniowego. Program w kwietniu br. zanotował spadek oglądalności względem kwietnia ub.r. o 118 tys. widzów  - oglądało go w zeszłym miesiącu średnio 338 tys. osób. Widownia konkurencyjnego „Dzień dobry TVN” spadła o 30 tys. do 351 tys. widzów.

TVP2 emituje „Pytanie na śniadanie” od 2002 r., a „Dzień dobry TVN” weszło na antenę TVN w 2005 r. To będą główni konkurenci nowego morning show Polsatu. Ale na rynku pojawiają się też nowe, skromniejsze programy śniadaniowe jak „Wstajemy!”, które od kwietnia br. nadaje konserwatywna TV Republika. Wśród prowadzących jest Anna Popek.

Obecnie rolę porannego pasma Polsatu pełni blok informacyjny „Nowy dzień z Polsat News”, nadawany każdego dnia między 6.00 a 8.40. To w nim pojawiają się m.in. gwiazdy stacji i jest mowa o projektach realizowanych przez całą Grupę Polsat Plus. To pasmo cały czas jest jednak mocno informacyjne, a mało lifestylowe. Nawet w weekendy. 

PP
Autor artykułu:
PP
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol