Polsat wyprzedził TVN, TVN24 zanotowała wzrost o 124 proc.

W listopadzie największe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnychzanotował Polsat - 304,3 mln zł, czyli o 47,2 proc. więcej niż rokwcześniej, zaś TVN spadł na drugie miejsce. Na czele kanałówtematycznych znalazła się TVN24. Reklamodawcą numer jedenProcter&Gamble.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

W listopadzie największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacjitelewizyjnych zanotowała telewizja Polsat - 304,3 mln zł, czyli o47,2 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2006 r. Pozwoliło tostacji należącej do Zygmunta Solorza-Żaka awansować na pierwsząpozycję w rankingu najlepiej zarabiających z reklamy telewizyjnej -wynika z danych firmy TNS OBOP przygotowanych dla portaluWirtualnemedia.pl (dane powstałe na podstawie oficjalnych cenników,nie obejmują rabatów).

Na drugim miejscu znalazła się telewizja TVN, która zanotowałaprzychody reklamowe na poziomie 269,6 mln zł (0,1 proc. mniej niż wlistopadzie 2006 r.).

Na trzecim miejscu uplasowała się stacja TVP1 z kwotą 163,9 mlnzł, o 5,1 proc. wyższą niż rok wcześniej.

Natomiast TVP2 - czwarta w rankingu - odnotowała spadek wpływówz reklam z poziomu 129,1 mln zł do 114,5 mln zł.

Pierwszą piątkę zamknął TV4 z kwotą 29,5 mln zł, czyli o 59,8proc. wyższą niż rok wcześniej.

Na szóstym miejscu uplasował się TVN24 z kwotą 24,2 mln zł,który zarobił najwięcej spośród wszystkich kanałówtematycznych.

X - rok wcześniej stacja znajdowała się poza TOP20* - powyższy ranking uwzględnia stacje wprowadzone przez TNS OBOPdo monitoringu reklamowego w marcu 2007 (AXN, TV Puls, Vh1,4fun.TV, Kino Polska, MiniMini, Polsat Sport, Polsat Zdrowie iUroda, Zone Europe)

Top 20 reklamodawcówProcter & Gamble, Unilever-Bestfoods i Polkomtel to firmy,które przeznaczyły najwięcej na reklamę w telewizji w październiku2007 r.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta