SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polsat wyprzedził TVN, TVN24 zanotowała wzrost o 124 proc.

W listopadzie największe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnychzanotował Polsat - 304,3 mln zł, czyli o 47,2 proc. więcej niż rokwcześniej, zaś TVN spadł na drugie miejsce. Na czele kanałówtematycznych znalazła się TVN24. Reklamodawcą numer jedenProcter&Gamble.

Polsat wyprzedził TVN, TVN24 zanotowała wzrost o 124 proc.

W listopadzie największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacjitelewizyjnych zanotowała telewizja Polsat - 304,3 mln zł, czyli o47,2 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2006 r. Pozwoliło tostacji należącej do Zygmunta Solorza-Żaka awansować na pierwsząpozycję w rankingu najlepiej zarabiających z reklamy telewizyjnej -wynika z danych firmy TNS OBOP przygotowanych dla portaluWirtualnemedia.pl (dane powstałe na podstawie oficjalnych cenników,nie obejmują rabatów).

Na drugim miejscu znalazła się telewizja TVN, która zanotowałaprzychody reklamowe na poziomie 269,6 mln zł (0,1 proc. mniej niż wlistopadzie 2006 r.).

Na trzecim miejscu uplasowała się stacja TVP1 z kwotą 163,9 mlnzł, o 5,1 proc. wyższą niż rok wcześniej.

Natomiast TVP2 - czwarta w rankingu - odnotowała spadek wpływówz reklam z poziomu 129,1 mln zł do 114,5 mln zł.

Pierwszą piątkę zamknął TV4 z kwotą 29,5 mln zł, czyli o 59,8proc. wyższą niż rok wcześniej.

Na szóstym miejscu uplasował się TVN24 z kwotą 24,2 mln zł,który zarobił najwięcej spośród wszystkich kanałówtematycznych.


XI2007ZMIANA
Polsat304 313 127 zł47,2%
TVN269 676 760 zł-0,1%
TVP1163 975 608 zł5,1%
TVP2114 572 191 zł-11,3%
TV429503 360 zł59,8%
TVN 2424241 932 zł124,4%
Polsat Sport21151 900 złX*
Jetix19764 109 zł28,2%
MTV Polska18833 665 zł1,3%
TV Puls16531 659 złX*
VIVA Polska14853 230 zł38,0%
TVN Siedem14498 301 zł23,8%
Cartoon Network14354 210 zł58,9%
Discovery11872 090 zł29,6%
Tele 510944 094 zł-15,3%
AXN10813 265 złX*
TVP INFO10416 810 zł44,7%
Polsat Zdrowie i Uroda7605 154 złX*
4fun TV6800 212 złX*
VH1 Polska6704 925 złX*



XI2006
TVN269 999 645 zł
Polsat206 708 845 zł
TVP1155 962 873 zł
TVP2129 162 566 zł
TVN 2419488 731 zł
MTV Polska18590 205 zł
TV418467 826 zł
Jetix15421 853 zł
Tele 512918 963 zł
TVN Siedem11708 539 zł
VIVA Polska10763 625 zł
Discovery9160 810 zł
Cartoon Network9031 080 zł
TVP INFO7197 622 zł
TVN Style6110 274 zł
National Geographic Channel5476 883 zł
ZigZap5357 970 zł
TVN Turbo4226 151 zł
Hallmark3698 644 zł
Animal Planet3533 800 zł

X - rok wcześniej stacja znajdowała się poza TOP20
* - powyższy ranking uwzględnia stacje wprowadzone przez TNS OBOPdo monitoringu reklamowego w marcu 2007 (AXN, TV Puls, Vh1,4fun.TV, Kino Polska, MiniMini, Polsat Sport, Polsat Zdrowie iUroda, Zone Europe)

Top 20 reklamodawców
Procter & Gamble, Unilever-Bestfoods i Polkomtel to firmy,które przeznaczyły najwięcej na reklamę w telewizji w październiku2007 r.


XI2007
PROCTER & GAMBLE41430 970 zł
UNILEVER - BESTFOODS33720 018 zł
POLKOMTEL32162 285 zł
POLSKA TELEFONIA CYFROWA31001 572 zł
FERRERO POLSKA24759 727 zł
TELEKOMUNIKACJA POLSKA21309 759 zł
DANONE21070 978 zł
US PHARMACIA19502 422 zł
NESTLE POLSKA19034 056 zł
HENKEL18053 709 zł
P417451 759 zł
PTK CENTERTEL16881 733 zł
GLAXOSMITHKLINE16718 833 zł
L`OREAL POLSKA16401 743 zł
COLGATE - PALMOLIVE14715 415 zł
TV PROMOTION GROUP14656 405 zł
RECKITT BENCKISER14317 025 zł
KOMPANIA PIWOWARSKA13224 385 zł
MATTEL POLAND12028 053 zł
NIVEA POLSKA11947 957 zł


XI2006
UNILEVER - BESTFOODS34835 485 zł
NESTLE POLSKA29286 249 zł
PROCTER & GAMBLE28879 036 zł
L`OREAL POLSKA25031 528 zł
FERRERO POLSKA22236 329 zł
US PHARMACIA21760 981 zł
POLKOMTEL19588 460 zł
GLAXOSMITHKLINE19377 142 zł
POLSKA TELEFONIA CYFROWA19248 701 zł
DANONE17959 997 zł
HENKEL15965 623 zł
MASPEX WADOWICE15797 246 zł
TELEKOMUNIKACJA POLSKA14965 460 zł
CADBURY POLAND13151 100 zł
MASTER FOODS POLSKA12501 733 zł
KRAFT FOODS12126 680 zł
PTK CENTERTEL11690 259 zł
KOMPANIA PIWOWARSKA11002 745 zł
NIVEA POLSKA10993 944 zł
GILLETTE POLAND9202 815 zł

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Polsat wyprzedził TVN, TVN24 zanotowała wzrost o 124 proc.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl