„Polska Guuurom!" - Mariusz Pudzianowski w akcji Betfan na Euro 2020

Bukmacher Betfan rusza z nową kampanią marketingową pod hasłem „Polska Guuurom!”, w którą zaangażował strongmana Mariusza Pudzianowskiego.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
„Polska Guuurom!" - Mariusz Pudzianowski w akcji Betfan na Euro 2020

"Polska Guuurom!” to kolejna odsłona współpracy reklamowej między bukmacherem a utytułowanym zawodnikiem mieszanych sztuk walki oraz strongmanem.

Kampania promuje ofertę, w której na betfan.pl będą się pojawiały nowe promocje związane z meczami mistrzostw Europy. Oprócz tego nowi użytkownicy otrzymają 600 zł zwrotu cashback oraz 50 zł w ramach darmowego zakładu (freebet).

Spot z udziałem Pudzianowskiego i „człowieka-konia” będzie pokazywany w telewizji Polsat oraz na wielu serwisach i kanałach internetowych, w tym Sport.tvp.pl, Kwejk, CDA, TVN Player, IPLA. Kampania będzie też prowadzona m.in. na Wykopie, Transfery.info, Se.pl, Onet oraz na Facebooku i Instagramie. Głosu do spotu użyczyła dziennikarka sportowa Maja Strzelczyk.

Pudzianowski reklamuje Betfan

Do współpracy w kampanii BETFAN zaprosił także youtuberów - Koza Sport, Mietczyńskiego i Footbreak, którzy występują lub prowadzą swoje programy na kanale bukmachera na YT. Kampanię wspierają również dziennikarze sportowi, jak wspomniana już Maja Strzelczyk, a także Tomasz Włodarczyk.

Tomasz Witas oraz Mateusz Piotrowicz  (Footbreak) z Betfan, jako grupa reporterska, będą też na pierwszym grupowym meczu reprezentacji Polski ze Słowacją. Od kulis przyjrzą się poczynaniom Biało-Czerwonych w spotkaniu otwarcia turnieju.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mariusz-pudzianowski-betfan-reklama ##

Na kanale Betfan na YouTube pojawią się też materiały wideo z „Pudzianem”, gdzie weźmie on udział w quizach angażujących fanów. Jednym z nich będzie program, w którym Mariusz Pudzianowski zadaje oglądającym go kibicom prawdziwe lub absurdalne pytania o kadrę piłkarską. Najbardziej zaangażowani fani otrzymają nagrody w postaci bonusów. Bukmacher w ramach akcji zaplanował także wiele innych działań na swoich profilach w social mediach.

Działania promocyjne wokół oferty będą prowadzone w czerwcu oraz w lipcu, a finałem będzie akcja „Leć na wakacje z Betfan”, w której główną nagrodą za aktywność podczas Euro 2020 będzie lot na wakacje wraz z dodatkową kwotą na wakacyjne wydatki. Taką nagrodę mogą otrzymać dwie osoby.

Kampanię „Polska Guuurom!” zaplanował i zrealizował dział marketingu Betfan.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu