SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polska Organizacja Turystyczna szuka agencji do komunikacji zewnętrznej

Polska Organizacja Turystyczna ogłosiła konkurs ofert na świadczenie kompleksowych usług w zakresie tworzenia i wdrażania polityki komunikacji zewnętrznej.

Wybrana w konkursie agencja lub osoba zajmie się m.in. tworzeniem planów działań promocyjnych, opracowaniem strategii komunikacji w mediach, tworzeniem kanałów dystrybucji informacji o projektach realizowanych przez POT. Będzie też odpowiedzialna za inicjowanie debat eksperckich, kreowanie tematów dotyczących funkcjonowania podmiotów zajmujących się rozwojem i promocją polskiej turystyki do wykorzystania w serwisach internetowych organizacji.

Do jej zadań należeć będzie udział w spotkaniach eksperckich, kreowanie narzędzi komunikacyjnych służących do współpracy między POT a regionami i branżą turystyczną na rzecz promocji polskiej turystyki,  pomoc w adaptacji strategii komunikacji do zadań mediowych, konsultacje przy doborze mediów branżowych adekwatnych do potrzeb komunikacyjnych projektów realizowanych przez POT.

Dołącz do dyskusji: Polska Organizacja Turystyczna szuka agencji do komunikacji zewnętrznej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl