SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polska Press Grupa pozwala zdalnie zlecać ogłoszenia w jej wszystkich tytułach

Polska Press Grupa uruchomiła serwis internetowy służący klientom do zdalnego zlecania ogłoszeń. - To nasza odpowiedź na warunki, jakie panują na rynku - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Joanna Pazio, rzeczniczka prasowa wydawcy.

Internetowy System Przyjmowania Ogłoszeń umożliwia zdalne zlecenie emisji i opłacenie ogłoszenia do wszystkich tytułów prasowych Polska Press Grupy. - System jest w pełni responsywny, działa zarówno  w wersji desktop jak i mobile. Wymaga tylko utworzenia konta i logowania. W pięciu prostych krokach prowadzi klienta przez proces zamówienia, a także umożliwia opłacenie emisji za pośrednictwem systemu przelewy24 - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Joanna Pazio, rzeczniczka prasowa Polska Press. Utworzone konto klienta pozwala też później na śledzenie statusu zamówienia i historii zakupów.

- To nasza odpowiedź na warunki, jakie panują na rynku i ograniczenia, które wprowadził rząd: #zostańwdomu i zdalnie zamów ogłoszenie w twoim dzienniku - podsumowuje Joanna Pazio. - Wciąż są ludzie, którym zależy na zamieszczaniu ogłoszeń w gazetach. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom odświeżyliśmy i uprościliśmy nasz system zlecania ogłoszeń drobnych w naszych gazetach, tygodnikach. To nowe, odświeżone narzędzie - komentuje Maciej Kossowski, dyrektor zarządzający biura reklamy Polska Press Grupy.

W czerwcu 2019 roku Polska Press Grupa wprowadziła dla klientów nową markę usług reklamowych dla wszystkich swoich tytułów - mediaPPG. W portfolio wydawcy znajduje się 20 dzienników, 145 tygodników, 23 serwisy regionalne, serwisy tematyczne, bezpłatny tytuł „Nasze Miasto”  i 505 serwisów lokalnych na platformie Naszemiasto.pl.

W 2018 roku cała grupa kapitałowa Polska Press Grupa zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 0,8 proc. do 426,3 mln zł oraz 9,64 mln zł zysku netto (wobec 4,76 mln zł rok wcześniej). Liczba stałych pracowników firmy zmalała o 113 do 2 316, przy czym liczba dziennikarzy wzrosła o 13 do 873. Dane za miniony rok nie zostały jeszcze ujawnione.

Dołącz do dyskusji: Polska Press Grupa pozwala zdalnie zlecać ogłoszenia w jej wszystkich tytułach

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Digit1
czyli można zlecać tylko ogłoszenia drobne w prasie ? kto to czyta ?
odpowiedź
User
Red
Wow, drobne do papieru. To się nazywa wychodzenie w przyszłość. :-) Oszczędzicie sobie wstydu takimi głupotkami.
odpowiedź
User
Pankracy
Wow, drobne do papieru. To się nazywa wychodzenie w przyszłość. Oszczędzicie sobie wstydu takimi głupotkami.


Skoro jest nadal popyt na drobne do wydań papierowych, to dlaczego z nich rezygnować?
Od ogłoszeń w sieci mają gratkę.pl.
odpowiedź