Polski Lek reklamuje Plusssz Zizzz

W radiu i sklepach rusza kampania reklamowa witamin dla dzieci Plusssz Zizzz z portfolio Polskiego Leku. Akcję przygotowały firmy ZenithOptimedia Group i Kuźnia PR.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa Plusssz Zizzz wspiera wprowadzenie do sprzedaży nowego wariantu tego produktu – o smaku poziomkowym. W ramach akcji – startującej 21 lutego – prowadzony będzie fotograficzno-plastyczny konkurs dla dzieci pod hasłem: „Odwiedź z Plusssz Zizzz bajkową krainę marzeń”. Kampania jest skierowana do matek dzieci w wieku 3-14 lat.

grafika

Akcja reklamowa obejmie radio (m.in. Radio ZET, RMF FM, Radio Plus, Radio Kolor, Planeta FM, Radio Gra) oraz punkty sprzedaży. Zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia Group, a działania public relations prowadzi agencja Kuźnia PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?