SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polskie dzieci wybierają 'Smerfy' i 'Kubusiowe opowieści'

W dobie kanałów tematycznych dla dzieci wieczorynki TVP1 tracą na popularności. Animacje nadawane przez Jedynkę o 19.00 śledzi średnio 2,6 mln osób. Najchętniej oglądane są "Smerfy" i "Kubusiowe opowieści".

Polskie dzieci wybierają 'Smerfy' i 'Kubusiowe opowieści'

Przed dwoma laty wieczorynki TVP1 oglądało średnio 2,77 mln osób zapewniając stacji 22,18 proc. udziału w rynku. W 2008 roku udział publicznego nadawcy podczas ich emisji spadł do 18,88 proc., zaś od początku roku 2009 kształtuje się on na poziomie 17,29 proc.

WIECZORYNKA TVP1

Grupa 4+

4-15

16-49

ROK AMR SHR % SHR % SHR %
2007 2772808 22,18% 59,11% 24,36%
2008 2261894 18,88% 51,56% 19,95%
*2009 2627533 17,29% 44,78% 18,96%


Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl Jedynka jest podczas emisji wieczorynki anteną trzeciego wyboru. Pierwsze miejsce przypada TVN z 4,39 mln widzów (28,9 proc. udziału), zaś druga jest telewizja Polsat (3,04 mln widzów - 20 proc. udziału w rynku)

Wśród 15 najchętniej oglądanych wieczorynek ( od stycznia 2009) jest aż 8 animacji Walta Disneya ("Myszka Miki i przyjaciele" oraz "Kubusiowe opowieści"). Największą widownię zgromadziły jednak nadane w Nowy Rok "Smerfy"(4,27 mln widzów).


Data AMR SHR %
SMURFS 01-01-2009 4272108 24,96%
WD:KUBUSIOWE OPOWIESCI 18-01-2009 3163387 19,74%
WD:MYSZKA MIKI I PRZYJACIELE 17-01-2009 3076072 21,74%
SWINKA PEPPA 11-02-2009 3004336 19,54%
WD- MYSZKA MIKI MIKI I PRZYJACIELE 03-01-2009 2973934 19,54%
GARFIELD 05-01-2009 2934966 18,75%
GARFIELD 02-03-2009 2928152 19,47%
WD:KUBUSIOWE OPOWIESCI 04-01-2009 2893832 17,49%
WD:KUBUSIOWE OPOWIESCI 11-01-2009 2871756 17,30%
NURKUJ OLLY! 09-01-2009 2860999 18,87%
ANDZIA 21-01-2009 2826647 19,27%
RODZINA RABATKOW 22-01-2009 2824994 18,67%
WD- MYSZKA MIKI MIKI I PRZYJACIELE 24-01-2009 2821812 19,55%
WD:MYSZKA MIKI I PRZYJACIELE 10-01-2009 2793776 18,23%
WD:MYSZKA MIKI I PRZYJACIELE 28-02-2009 2779468 19,79%


Wieczorynki Jedynki cieszą się największą popularnością na wsiach oraz w małych miastach.



ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 44,86% 93

Kobiety 55,14% 106
Wiek 4-9 16,15% 269

10-15 11,02% 150

16 - 19 3,98% 66

20 - 24 3,56% 42

25 - 29 5,58% 64

30 - 34 8,86% 110

35 - 39 8,36% 122

40 - 44 6,97% 108

45 - 49 5,93% 80

50 - 54 5,74% 69

55 - 59 5,94% 79

60+ 17,91% 94
Wlk. miasta Wieś 50,56% 129

< 50 tys. 22,83% 96

50-100 tys. 6,64% 78

100-200 tys. 6,97% 88

> 200 tys. 12,99% 63
Zawód Top management 3,92% 49

Pracownicy średniego szczebla 9,38% 66

Pracownicy fizyczni i rolnicy 20,75% 100

Emeryci 24,68% 93

Inni 41,27% 135
Wykształcenie Podstawowe 45,34% 101

Średnie 20,75% 69

Wyższe 6,74% 59

Inne 27,17% 203

* do 11 marca

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Polskie dzieci wybierają 'Smerfy' i 'Kubusiowe opowieści'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl