SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polskie dzieci wybierają 'Smerfy' i 'Kubusiowe opowieści'

W dobie kanałów tematycznych dla dzieci wieczorynki TVP1 tracą napopularności. Animacje nadawane przez Jedynkę o 19.00 śledziśrednio 2,6 mln osób. Najchętniej oglądane są "Smerfy" i "Kubusioweopowieści".

Przed dwoma laty wieczorynki TVP1 oglądało średnio 2,77 mln osóbzapewniając stacji 22,18 proc. udziału w rynku. W 2008 roku udziałpublicznego nadawcy podczas ich emisji spadł do 18,88 proc., zaś odpoczątku roku 2009 kształtuje się on na poziomie 17,29 proc.

WIECZORYNKA TVP1

Grupa 4+

4-15

16-49

ROKAMRSHR%SHR%SHR%
2007277280822,18%59,11%24,36%
2008226189418,88%51,56%19,95%
*2009262753317,29%44,78%18,96%


Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research dlaWirtualnemedia.pl Jedynka jest podczas emisji wieczorynki antenątrzeciego wyboru. Pierwsze miejsce przypada TVN z 4,39 mln widzów(28,9 proc. udziału), zaś druga jest telewizja Polsat (3,04 mlnwidzów - 20 proc. udziału w rynku)

Wśród 15 najchętniej oglądanych wieczorynek ( od stycznia 2009)jest aż 8 animacji Walta Disneya ("Myszka Miki i przyjaciele" oraz"Kubusiowe opowieści"). Największą widownię zgromadziły jednaknadane w Nowy Rok "Smerfy"(4,27 mln widzów).


DataAMRSHR%
SMURFS01-01-2009427210824,96%
WD:KUBUSIOWEOPOWIESCI18-01-2009316338719,74%
WD:MYSZKA MIKI IPRZYJACIELE17-01-2009307607221,74%
SWINKAPEPPA11-02-2009300433619,54%
WD- MYSZKA MIKI MIKI IPRZYJACIELE03-01-2009297393419,54%
GARFIELD05-01-2009293496618,75%
GARFIELD02-03-2009292815219,47%
WD:KUBUSIOWEOPOWIESCI04-01-2009289383217,49%
WD:KUBUSIOWEOPOWIESCI11-01-2009287175617,30%
NURKUJOLLY!09-01-2009286099918,87%
ANDZIA21-01-2009282664719,27%
RODZINARABATKOW22-01-2009282499418,67%
WD- MYSZKA MIKI MIKI IPRZYJACIELE24-01-2009282181219,55%
WD:MYSZKA MIKI IPRZYJACIELE10-01-2009279377618,23%
WD:MYSZKA MIKI IPRZYJACIELE28-02-2009277946819,79%


Wieczorynki Jedynki cieszą się największą popularnością nawsiach oraz w małych miastach.



ADH%AFF
PłećMężczyźni44,86%93

Kobiety55,14%106
Wiek4-916,15%269

10-1511,02%150

16 -193,98%66

20 -243,56%42

25 -295,58%64

30 -348,86%110

35 -398,36%122

40 -446,97%108

45 -495,93%80

50 -545,74%69

55 -595,94%79

60+17,91%94
Wlk.miastaWieś50,56%129

< 50tys.22,83%96

50-100tys.6,64%78

100-200tys.6,97%88

> 200tys.12,99%63
ZawódTopmanagement3,92%49

Pracownicyśredniego szczebla9,38%66

Pracownicyfizyczni i rolnicy20,75%100

Emeryci24,68%93

Inni41,27%135
WykształceniePodstawowe45,34%101

Średnie20,75%69

Wyższe6,74%59

Inne27,17%203

* do 11 marca

Dołącz do dyskusji: Polskie dzieci wybierają 'Smerfy' i 'Kubusiowe opowieści'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl