Marta Szymczyk będzie kierować publicystyką Polskiego Radia 24

Marta Szymczyk zostanie nową kierowniczką redakcji publicystyki PR24 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Potwierdził nam to Grzegorz Frątczak, redaktor naczelny stacji.

ds
ds
Udostępnij artykuł:

W lutym zeszłego roku informowaliśmy, że ówczesna wiceszefowa publicystyki w Polskim Radiu 24 Weronika Wakulska objęła stanowisko kierowniczki tego działu. W ten sposób nadawca zapełnił wakat po szefie publicystyki Krzysztofie Świątku, który awansował wtedy na redaktora naczelnego i dyrektora anteny. 

Z naszych informacji wynika, że Weronika Wakulska nie będzie już kierować publicystką PR24. Na jej miejsce została powołana Marta Szymczyk. - Tak, to prawda. Marta obejmie stanowisko od 1 lutego - przekazał Wirtualnemedia.pl Grzegorz Frątczak, p.o. dyrektora i redaktor naczelny stacji, który niedawno zastąpił Krzysztofa Świątka.

Nowa szefowa publicystyki w Polskim Radiu 24

Marta Szymczyk pozostaje związana z Polskim Radiem od 2000 roku. Od 13 lat jest wydawcą, przez lata współtworzyła także audycję edukacyjną poświęconą filozofii „Człowiek – pytanie otwarte" w Polskim Radiu Bis (dziś Czwórka). W przeszłości związana także z Uniwersytetem Warszawskim.

Polskie Radio 24 przechodzi kolejne zmiany. Niedawno informowaliśmy, że z anteny znikają m.in. dziennikarz „Gazety Polskiej” Piotr Nisztor, redaktor naczelna Polska Press Dorota Kania czy dziennikarz TVP Info Adrian Klarenbach. Z ramówek radiowej Trójki i Polskiego Radia 24 zniknęły także audycje Anny Popek.  W PR24 nie będzie również nadawana dłużej audycja „Konfrontacje idei” prowadzona przez europosła PiS prof. Zdzisława Krasnodębskiego.

W zamian m.in. od 22 stycznia br. od poniedziałku do piątku o godz. 19 pojawia się nowy program „Zmiana Klimatu” o zmianach klimatycznych i ekologii. Z kolei z Informacyjnej Agencji Radiowej do stacji Polskiego Radia 24 przenoszą się dziennikarki Małgorzata Naukowicz i Sylwia Białek, które dołączą do grona prowadzących. 

Według badania Radio Track, od stycznia do grudnia ub.r. Polskie Radio 24 miało 125 proc. udziału w rynku słuchalności, wobec 1,1 proc. rok wcześniej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów