Karolina Korwin-Piotrowska debiutuje w Polskim Radiu. Znamy szczegóły programu

W najbliższą niedzielę, 13 października, o godzinie 16.00 na antenie radiowej Jedynki zadebiutuje nowa audycja Karoliny Korwin-Piotrowskiej „Nowy wspaniały świat”. W każdym odcinku prowadząca wraz z zaproszonymi gośćmi przeanalizuje współczesne zjawiska społeczne, zwłaszcza te kształtowane przez rozwój technologii.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Karolina Korwin-Piotrowska debiutuje w Polskim Radiu. Znamy szczegóły programu
Karolina Korwin-Piotrowska, fot. mat.prasowy

Niedawno podawaliśmy, że Karolina Korwin-Piotrowska dołączy do Polskiego Radia, gdzie poprowadzi nowy program weekendowy. Jej audycja ruszy w niedzielę 13 października o godz. 16.00. W premierowym odcinku prowadząca wraz z gośćmi przyjrzy się zjawisku „deinfluencingu" – sytuacji, w której to obserwujący próbują dyktować swoim idolom określone zachowania pod groźbą cofnięcia obserwowania lub lajka. Zostaną omówione m.in. reakcje w mediach społecznościowych na Powódź 2024 r., gdzie część użytkowników, w kontrze do zdecydowanej większości osób, manifestowała niechęć do pomagania m.in. poprzez odmawianie udostępniania zbiórek charytatywnych. O prawdopodobnych przyczynach tego zjawiska prowadząca będzie dyskutować z trójką ekspertów.

Karolina Korwin-Piotrowska w Polskim Radiu

Gośćmi pierwszego odcinka „Nowego wspaniałego świata” będą: Katarzyna Krzywicka-Zdunek – socjolożka i badaczka, współtwórczyni popularnego profilu na Instagramie, Wojciech Kardyś – ekspert ds. mediów społecznościowych oraz Mariusz Sepioło – dziennikarz śledczy Telewizji Polskiej, autor książki „Patoinfluencerzy. Twoje dziecko lubi to.”

Ponadto, w każdy piątek (zaczynając od 18.10.2024 r.), Karolina Korwin-Piotrowska przedstawi w „Sygnałach dnia” Jedynki kulturalne rekomendacje – opowie o książkach, filmach i wszystkich innych nośnikach zasługujących na uwagę słuchaczy. 

- Chcemy prowokować do dyskusji. Nie podjęliśmy decyzji o współpracy z Karoliną po to, by teraz unikać kontrowersji. Żyjemy w dobie rewolucji cyfrowej, która dotyczy nas wszystkich. Misyjny charakter mediów publicznych polega również na tym, że reagujemy na zmiany społeczne i dajemy platformę osobom, które potrafią je w interesujący sposób zdiagnozować – przekazał mediom Paweł Majcher, redaktor naczelny Polskiego Radia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii