Karolina Korwin-Piotrowska debiutuje w Polskim Radiu. Znamy szczegóły programu

W najbliższą niedzielę, 13 października, o godzinie 16.00 na antenie radiowej Jedynki zadebiutuje nowa audycja Karoliny Korwin-Piotrowskiej „Nowy wspaniały świat”. W każdym odcinku prowadząca wraz z zaproszonymi gośćmi przeanalizuje współczesne zjawiska społeczne, zwłaszcza te kształtowane przez rozwój technologii.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Karolina Korwin-Piotrowska debiutuje w Polskim Radiu. Znamy szczegóły programu
Karolina Korwin-Piotrowska, fot. mat.prasowy

Niedawno podawaliśmy, że Karolina Korwin-Piotrowska dołączy do Polskiego Radia, gdzie poprowadzi nowy program weekendowy. Jej audycja ruszy w niedzielę 13 października o godz. 16.00. W premierowym odcinku prowadząca wraz z gośćmi przyjrzy się zjawisku „deinfluencingu" – sytuacji, w której to obserwujący próbują dyktować swoim idolom określone zachowania pod groźbą cofnięcia obserwowania lub lajka. Zostaną omówione m.in. reakcje w mediach społecznościowych na Powódź 2024 r., gdzie część użytkowników, w kontrze do zdecydowanej większości osób, manifestowała niechęć do pomagania m.in. poprzez odmawianie udostępniania zbiórek charytatywnych. O prawdopodobnych przyczynach tego zjawiska prowadząca będzie dyskutować z trójką ekspertów.

Karolina Korwin-Piotrowska w Polskim Radiu

Gośćmi pierwszego odcinka „Nowego wspaniałego świata” będą: Katarzyna Krzywicka-Zdunek – socjolożka i badaczka, współtwórczyni popularnego profilu na Instagramie, Wojciech Kardyś – ekspert ds. mediów społecznościowych oraz Mariusz Sepioło – dziennikarz śledczy Telewizji Polskiej, autor książki „Patoinfluencerzy. Twoje dziecko lubi to.”

Ponadto, w każdy piątek (zaczynając od 18.10.2024 r.), Karolina Korwin-Piotrowska przedstawi w „Sygnałach dnia” Jedynki kulturalne rekomendacje – opowie o książkach, filmach i wszystkich innych nośnikach zasługujących na uwagę słuchaczy. 

- Chcemy prowokować do dyskusji. Nie podjęliśmy decyzji o współpracy z Karoliną po to, by teraz unikać kontrowersji. Żyjemy w dobie rewolucji cyfrowej, która dotyczy nas wszystkich. Misyjny charakter mediów publicznych polega również na tym, że reagujemy na zmiany społeczne i dajemy platformę osobom, które potrafią je w interesujący sposób zdiagnozować – przekazał mediom Paweł Majcher, redaktor naczelny Polskiego Radia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?