Polskie Radio szuka agencji, która wypromuje je w internecie

Polskie Radio wybiera w przetargu agencję do obsługi reklamowej w internecie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z wybraną firmą będzie pracować półtora roku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Przetarg obejmuje świadczenie usług reklamowych w internecie, w tym w social mediach, na które składają się: zaplanowanie, projektowanie i przeprowadzenie kampanii reklamowych (wizerunkowych i produktowych) dla jednostek Polskiego Radia oraz projektów antenowych i pozaantenowych organizowanych lub współorganizowanych przez spółkę, a także przygotowywanie analiz dotyczących działań i kampanii reklamowych.

Celem prowadzonych przez Polskie Radio kampanii reklamowych będzie m.in. zwiększenie słuchalności jego audycji w kanałach mobilnych i desktopowych, uzyskanie wymaganej ilości akcji użytkowników każdorazowo poprzez przekierowywanie wymaganej liczby użytkowników do serwisów lub stron internetowych, przekierowywanie wymaganej liczby użytkowników do serwisów, stron internetowych spółki (poprzez kliknięcia w link reklamy typu display, link tekstowy, reklamy wideo, czy też w artykuł sponsorowany oraz stały monitoring i optymalizacja kosztu konwersji).

Polskie Radio szacuje, iż realizowana będzie co najmniej jedna kampania miesięcznie. Zaznacza jednak, że ich faktyczna liczba  i częstotliwość będzie zależna od pojawiających się w trakcie trwania umowy projektów antenowych i pozaantenowych realizowanych przez PolskieRadio S.A.

Z wybraną agencją Polskie Radio będzie pracować przez 18 miesięcy od momentu zawarcia umowy.

Przetarg potrwa do 9 kwietnia i prowadzony jest w tzw. procedurze przyspieszonej. "Udzielenie niniejszego zamówienia jest niezbędne celem zapewnienia ciągłości realizacji kampanii reklamowych w Internecie dla anten i jednostek Polskiego Radia S.A. W związku z sytuacją epidemiczną i dalszym przedłużaniem ograniczeń związanych z COVID-19, wiele przedsięwzięć organizowanych przez Polskie Radio S.A. jest reklamowanych przede wszystkim poprzez kampanie internetowe. Pomimo podjętych niezwłocznie działań w celu zapewnienia ciągłości tych usług, zakres realizowanych projektów okazał się znacznie większy niż pierwotnie zakładano. Ponadto pojawiające się nowe, niezaplanowane wcześniej kampanie reklamowe, mogą wpłynąć na znacznie szybsze wyczerpanie dotychczasowych umów na realizacje tego typu usług, co w przypadku realizacji zamówienia w oparciu o podstawowe terminy składania ofert, może zakłócić ciągłość świadczonych usług. Powyższe wskazuje na konieczność bezzwłocznej realizacji niniejszego zamówienia oraz uzasadnia skrócenie terminu składania ofert do 15 dni" - wyjaśnia Polskie Radio.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero